• Saranda

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej allihop!

Jag och min man har gjort vår första IVF på Sahlgrenska och fick ett plus i söndags! Hann inte ens ge CB digitaltestet till min man (jag orkade inte se de dåliga resultatet) innan det stod GRAVID!

Helt Galet! Idag är jag i v.6 så det är långt kvar men ska försöka tänka på annat fram till Januari nu vid jul och allt. Vi har inte berättat för någon ännu, får bli en julklapp till familjen ????

Hur går det för er andra? Kram

• Saranda

Grattis Cegesi!

Va roligt! Det är galet att det helt plötsligt står Gravid?! Efter alla dessa negativa test som i alla fall jag har med mig. Nu håller vi tummarna :)

• Saranda

trina

tis 16 dec 15:32

Nu är jag ruvare igen! De var lika trevliga som alltid på sahlgrenska :) testdag 30/12 och har sex embryon kvar i frysen. Hoppas på ett grymt nytt år!

Det är ju sjuka bra odds med 6 st i frysen :) Vi fick två fina, ett är och växer i min livmoder och ett är i frysen.. Håller tummarna för dig!

• Saranda

Hej!

Jag är i vecka 6 och fick igår (när jag skötte magen) en liten ljusrosa blödning på pappret. Jag är övertygad om att det är från slidan. Idag kom lite mer, men brunt blod. (Gammalt)

Kan det vara så att ett kärl brustit?

Jag har värk i magen precis som vid min förra graviditet men jag är såklart orolig! Vill ju ha vårt efterlängtade pyre i augusti..

Någon mer som fått blödning eller liknande?

Kram Saranda

• Saranda

Hej igen :)

Vill bara uppdatera att mina bruna flytningar slutat sen två dagar sedan och vi är överlyckliga!

Jag går in i vecka 8 i morgon - har mått så illa och haft kramper i magen att jag har vart sängliggande. Gör egentligen inget så länge jag HAR symptom!! Inte en tvekan på att något händer där inne (fattar inte att vi kommit så här långt på första försöket)!!!

Hur hår det för er andra??

Gott Nytt År!!! Kram

• Saranda

Hej alla!

Jag vill tipsa om en klinik i Göteborg som ger akupunktur som är speciellt för oss som ska genomgå en IVF behandling.

AM-kliniken

Jag blev gravid på första försöket (är i vecka 10) och har vänner som också lyckats efter många år som barnlös.

Jag gick och fick behandling 1 gång i veckan under 5 månader, så ni som väntar på svar från Sahlgrenska tycker jag absolut ska kolla på detta :) Hon som arbetar där är underbar!!

Lycka till! Kram

• Saranda
    bellis84 skrev 2015-02-17 19:57:18 följande:
    Kan tänka mig att det är svårt att bara vänta tills du får testa... På vilken rd testar man?

Håller tummarna!
    Man testar på rd 14 :) Jag väntade tills testdagen, ville inte få mer negativa besked och hade ångest när jag tog testet, men hann inte ens ge testet till min man innan det stod GRAVID på clearblue digital! Idag är jag i veckan 15 :) Lycka till!
Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15