Inlägg från: Staffelove |Visa alla inlägg
  • Staffelove

Vi med BF Juni 2015

Hilda07/ det var så jag hade det tror helt klart att det är förvärkar då dom kan sitta i ryggen mer en i magen. Hoppas det e på G mina avtog ju på natten. Kram

• Staffelove

Jamtlandsstaus/ Ta Alvedon och varm dush släpper det inte och forsätter så ring in till förlossningen och rådfråga det är knepigt för alla förlossningar och värkar sätter sig olika. Lycka till :)

• Staffelove

Sista Bm besöket idag kurvan stog stilla och gjorde en avvikelse blir lite fundersam men hoppas att Lillplutt mår bra. Nu är nedräkningen här och själv klart har man dragit på sig rn förkylning dom jsg hoppas släpper innan Snittet.

• Staffelove

Min Bm sa att kurvan var en avvikelse vAd hon menade med det vet jag inte men ska in på TUL nu dom ringde från ett större sjukhus och ville kolla bebisen och se hur stor den är och hur den mår så det är bra i allafall

• Staffelove

Allt såg bra ut på TUL idag Lillen väger runt 2900 kg så det känns som en lättnad att det inte var något konstigt:)

• Staffelove

Jamtlandsstaus/ Det känns pirrigt och nervöst men bra vi har varit och hälsat på idag och gått igenom vad som kommer att hända imorgon. Vi ska in på morgonen och förberedas och vänta på att det ska bli våran tur:) ont lär man ha efteråt så det är min värsta fasa hur det känns efteråt.

• Staffelove

emtfb/ spännande då är det nog dags när som för din del:) jag har ju alltid gått öppen ett par cm med mina barn och jag har alltid fått innan Bf och det har varit snabba förlossningar:) lycka till när det sätter igång

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015