Inlägg från: Staffelove |Visa alla inlägg
  • Staffelove

Vi med BF Juni 2015

Hej, kan slemproppen återbildas i v 30+3 min har börjat släppa har upptäckt i två omgångar delar av den har haft tidigare förvärkar som har känts av till och från v 26 men upplever mer den senaste veckan en mens liknade känsla som kommer och går i ryggslut och magen. Är man löjlig om man ringer och rådfrågar sin Bm om detta?

• Staffelove

Mina förlossningar har oxå varit snabba den senaste tog 50 minuter allt som allt en igångsättning dessutom och denna gång följde inte personalen förlossnings planen så nej tack nu blir det planerat snitt. Jag tyckte det var fruktansvärt och man han inte förstå vad som hände mer i chock tillstånd. Har Bf 25/6 men planerat snitt den 11/6 har fått mina tidigare barn mellan två till tre veckor innan så vi får se om denna stannar tills snitt datumet ;)

• Staffelove

Chilifrö/ har också förvärkar men inte hela tiden måste vara jätte jobbigt och slitsamt gör dig. blir sjukt trött när mitt sätter igång men det avtar tack och lov efter ca 1 timma, annars har jag mycket känningar i Lill magen mensvärk och tryck ilningar men nu är det i allafall slut spurten och snart har vi våra bebisar hos oss:)

• Staffelove

Frallanz/ jag hade Epidural med första barnet och det var jätte bra och dom andra har jag tyvär inte hunnit få det med, lustgasen yr och illamående av. Det kommer att gå kanon bra och lycka till när det är dags;)

• Staffelove

Fick en mini blödning igår väldigt lite med klart röd färg som en fem öring efter toa besök ringde så klart förlossningen och dom sa att det inte var någon fara och jsg skulle ringa tillbaka om det kommer mer eller får mycket sammandragningar. Någon mer som haft så eller var det kan vara? Blev inte direkt lugn efter samtalet då jsg tyckte hon var lite nonchalant.

• Staffelove

Kelsson/ min slempropp har släppt i omgångar sedan v 30 och det har varit klumpar och slem typ guldfärgat så det är säkert din propp som släppt

• Staffelove

Kelsson/ den kan ombildas om den släpps för tidigt har inte varit så nervös över det då det var lika dant med första barnet och där gick jag öppen 2,5 cm men födde inte förens v 37

• Staffelove

Vad har ni för SF mått i vecka 35 mitt låg på 31 och sviktade under kurvan blir ju orolig och min Bm va fundersam men hon sa i inget specielt om det mer att det vi borde mäta magen igen om två veckor, jag kan ju tycka lite nonchalant borde inte ett TUL vara bra?

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015