Vi runt 30 som plussat för första gången!
Jag plussade måndagen den 27 oktober på bim-5, ett svagt plus som såg ut så här:
Sen tog jag flera clearblue digitala test där det står gravid 1-2 (alltså gravid i v3-4).
I söndags kväll för en vecka sen började jag blöda o det höll i sig till i onsdags fm. Tyckte att alla gravtecken försvann men sen i fredags började jag må illa, har haft "håll" känsla i sidan av magen, molvärk o brösten har börjat spänna lite igen.
jag vet att gravtesten som jag tar nu fortfarande kan visa positivt men tog ett idag o det visade starkt plus...
Hade tagit flera sånna här tester precis efter blödningen o då visade det fortfarande svagt plus som på min första bild.
Kan det vara så att jag är gravid fortfarande? Eller är det normalt att testet ändå blir starkare fast det var ett missfall?
Jag ska till kvinnokliniken på måndag den 17 november, så det är en vecka kvar tills jag får göra ett VUL o jag blir ju galen att inte veta... :(
Förklara vad som hänt med blödningarna och förklara hur orolig de är så de kan göra VUL. Eller ring BM imorgon och berätta och fråga om de inte kan hjälpa dig tidigare! Annars kommer du ju gå och oroa dig i 8 dar till liksom! :/