Vi runt 30 som plussat för första gången!
emzerus skrev 2014-10-31 21:13:20 följande:
Va härligt att du träffat rätt :)
I vilken vecka är du? Bra att du lyssnade på henne, är det så att hon tyckte du borde sjukskriva dig så är det nog så... Man måste lyssna på sin kropp!
V 9 nu, jag kommer nog inte sjukskriva mig utan i januari får jag en tillfällig tjänst fram tills mammaledigheten, det brukar vara så för gravida på mitt jobb då det inte är lämpligt att vara gravid ute i verksamheten och fram tills nyår kommer jag stå ut tror jag :) Dock får jag sjuka mig lite oftare fram tills dess om det blir för jobbigt tänker jag..
emzerus skrev 2014-10-31 21:47:50 följande:
jag är i v 4 nånting o min mage är redan stor o svullen. Stenhård och jag kan knappt ha ett enda par byxor längre förutom mjukisbyxor. Ärd et normalt att magen är så stor/svullen redan?
Vi vill ju inte berätta än för alla att vi väntar barn men magen är stor o känns som det är svårt att dölja....
Hur är era andra magar? :)
Eftersom man själv känner sin egen mage bäst så är det nog bara en själv som ser det hehe, visst blir det svullet direkt och byxor sitter tight (går med hårsnodd och metallring runt knapp och gylf på arbetsbyxorna hehe..)