• Diamant

Vi runt 30 som plussat för första gången!

Spin-Off tråd för oss som följdes åt, stöttade och hejade på varandra i tråden 'Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU' och som nu plussat!

Här fortsätter vi följas åt, stötta och dela erfarenheter med varandra :)

• Svar på tråden Vi runt 30 som plussat för första gången!
  • Diamant
    Fjällsippa skrev 2014-10-26 20:44:49 följande:

När slutar illamåendet? Jag hade en dag i förra veckan då jag knappt mådde illa alls, men nu är det tillbaka igen. Idag hjälper absolut ingenting!

Jag är så trött och mår illa och det känns som min man bara tycker jag är tråkig. Vi har knappt pratat med varandra idag, jag orkar bara inte, och han vågar väl inte eftersom jag är på så dåligt humör. Eller det verkar nog så iallafall.

Jag tycker det är svårt att orka vara en bra partner vissa dagar. Mannen är fantastisk och sköter det mesta hemma nu, men jag fattar att han tycker jag är skittråkig när jag däckar kl 21 och så fort han visar något intresse för lite intimitet så mår jag illa eller är för trött.

Någon som känner igen sig?

Japp, jag i ett nötskal!

Är sjukt trött och illamående konstant. Vi kan inte äta vilken mat som helst utan vi får ta varje dag som den kommer för är det "fel" mat så får jag inte i mig nåt.. Gått NER flera kilo de senaste veckorna för jag inte kunnat äta.

Intimitet går inte att prata om, allt gör ont, jag är så trött så jag bara vill sova o råkar han lukta snus när han pussas så måste jag gå iväg o andas för att få bukt på illamåendet igen!

Mannen har som tur är hobbys som håller honom sysselsatt när jag somnar på soffan men visst känner man att samlivet får sig en törn just nu, längtar tills den där magiska gränsen då detta ska gå över passeras hehe
  • TresTobbs
    Luttanlej skrev 2014-10-28 22:09:18 följande:

Är ni med i någon hemlig fb grupp?

Näe, det tror jag inte iaf. :)
  • TresTobbs

Har drabbats av förkylningen from hell, antagligen mitt straff för att jag mått så bra hitills.. :P

Nån som har tips på hur man lindrar det värsta? Är van vid att knapra piller och missbruka nässprejer osv i vanliga fall, men det skall man ju vara försiktig med nu. 

Och hur motiverar man sig själv att  äta?!

• Diamant
    Luttanlej skrev 2014-10-28 22:09:18 följande:

Är ni med i någon hemlig fb grupp?

Ja, samma som du ;)

Har dock inte presenterat mig där än, blir så nojig över att någon ska se. Men visst innebär hemlig att det inte syns för NÅGON att man ens är med i gruppen?
  • Luttanlej
    Diamant skrev 2014-10-29 15:52:30 följande:
    Ja, samma som du ;)

Har dock inte presenterat mig där än, blir så nojig över att någon ska se. Men visst innebär hemlig att det inte syns för NÅGON att man ens är med i gruppen?
    Jaha vad kul! Ja det innebär just det. Jag va lite nojig själv men det är ingen som ser.
  • Diamant
    Fjällsippa skrev 2014-10-29 20:08:36 följande:

Hur hittar man/går man med i en sån hemlig FB-grupp?!

Det finns en fb grupp som heter Maj-Juni bebis 2015, det är en tjej i tråden BF Juni 2015 som skapat den :)

Eftersom den är hemlig kan man inte söka på den utan måste bli tillagd av en medlem, skicka ditt fb-namn som ett meddelande så kan jag lägga till dig, vi har la BF rätt nära inpå varandra? :)
  • Ellonbellon

Hej tjejer,
     idag fick jag ett svagt men ändå tydligt +. Är glad så jag kan inte somna om, hehe. Hoppas den lilla vill stanna nu efter 17 långa försök! =)

Och hoppas inte alla går över till FB, tycker det är trevligare här :)

Svar på tråden Vi runt 30 som plussat för första gången!