Fjällsippa skrev 2014-10-26 20:44:49 följande:
När slutar illamåendet? Jag hade en dag i förra veckan då jag knappt mådde illa alls, men nu är det tillbaka igen. Idag hjälper absolut ingenting!
Jag är så trött och mår illa och det känns som min man bara tycker jag är tråkig. Vi har knappt pratat med varandra idag, jag orkar bara inte, och han vågar väl inte eftersom jag är på så dåligt humör. Eller det verkar nog så iallafall.
Jag tycker det är svårt att orka vara en bra partner vissa dagar. Mannen är fantastisk och sköter det mesta hemma nu, men jag fattar att han tycker jag är skittråkig när jag däckar kl 21 och så fort han visar något intresse för lite intimitet så mår jag illa eller är för trött.
Någon som känner igen sig?
Japp, jag i ett nötskal!
Är sjukt trött och illamående konstant. Vi kan inte äta vilken mat som helst utan vi får ta varje dag som den kommer för är det "fel" mat så får jag inte i mig nåt.. Gått NER flera kilo de senaste veckorna för jag inte kunnat äta.
Intimitet går inte att prata om, allt gör ont, jag är så trött så jag bara vill sova o råkar han lukta snus när han pussas så måste jag gå iväg o andas för att få bukt på illamåendet igen!
Mannen har som tur är hobbys som håller honom sysselsatt när jag somnar på soffan men visst känner man att samlivet får sig en törn just nu, längtar tills den där magiska gränsen då detta ska gå över passeras hehe