Diamant skrev 2014-10-30 11:51:33 följande:
<3 Underbart!
Har du gjort ett clearblue digitaltest också? Jag var tvungen att testa med ett sånt innan jag trodde på plusset haha!
När är BF då?
Jo det går framåt här, v. 9 nu (8+4) mår för jävla dåligt hela tiden och latenta sjukdomar som gör sig påminda vilket lett till att jag får lite nya mediciner samt inte får äta viss medicin som jag behöver för att må bra (risk för fosterskador) så det är inge roligt att vara gravid!
Men jag försöker tänka på slutresultatet för att motivera mig att orka.
Gjorde VUL för två veckor sen, helt fantastiskt! Ska göra ett imorgon igen :)
Går till special-mödravård så då är det tätare kontroller både på mig o bebis.
Jag och mannen ska köpa ett digitalt idag, jag tänkte göra det igår men så vågade jag inte jinxa det hela, haha. Så tog mitt sista test jag hade idag. Men jag tror också det blir mer verkligt när jag får veckoindikatorn. Känns så himla overkligt just nu!
Det borde bli runt den 9 juli, men jag har ju 3 veckor mellan mens och äl och sen 2 veckor till mens, så det blir ju fel om man räknar i appar och lägger in fel mens. Då skulle jag vara 4+6 idag, men jag borde ju troligen vara 3+6.... (Dvs mens för fyra veckor sen imorn).
Trist att du mår så dåligt. Jag hoppas jag slipper det, men verkar ju inte så lovande när jag redan mår illa, haha. Hoppas du mår bättre snart, du har ju snart nått den magiska 12-veckors gränsen och då borde det ju bli lite bätter i alla fall :)
Blev extra glad att vi fick + idag, exakt 2 månader efter bröllopsdagen
Jag kommer också gå privat och vill nog kika tidigt så att det verkligen är något där inne!