Vi runt 30 som plussat för första gången!
Jag hänger också på om jag får :)
BF 12 juni om appen räknat rätt.
Jag hänger också på om jag får :)
BF 12 juni om appen räknat rätt.
Grattis Sserena! Lucky-October liksom ;)
Mucho hormoner som cirkulerar i denna kropp just nu, plus att brösten känns enorma och livmodern försöker rymma :P
BF 12 juni, bor i Göteborg och skall på inskrivning hos Barnmorskegruppen den 8/11.
Här är det mest ENORMA bröst (känns det som) och betydligt minskad aptit på kvällen. Inget direkt illamående (än), men salta saker smakar himla gott.
Ja jag dricker bara örtté och gröna téer :)
Från koffein-junkie till NOLL på en och en halv vecka! Eller ja, dricker lite avslagen cola på kvällen för magen så lite koffein blir det ju..
Enorma bröst låter som en stor fördel TresTobbs hehe! :P
Hehe, jo, får ju känna på hur det är med ett boob-job.
Måste ju erkänna att jag gillart ;)
Får dock ta omvägar på jobbet, har ett par tanter som är helt galet duktiga på att se när folk är gravida månader innan normala människor skulle börja undra. Och ett par bröst två nummer större än normalt skulle säkert sätta griller i huvudet på dem... Men, det finns en lösning på allt: sport BH och hålla sig på kontoret så mkt som möjligt, hehe.
Jag känner mig väl inte så bakis i den bemärkelsen att jag mår illa, mår faktiskt oförskämt bra om jag jämför med er andra som mår illa mest hela tiden.
Däremot är jag också helt sjukt trött, däckar vid 21 och kan knappt ta mig ur sängen vid 07.30. Lite "knak" i livmodern, inte alls lika ont som tidigare men det känns att det händer saker där nere. Och brösten då, de är fortfarande lika galet stora men inte alls så ömma längre.
Kram till er alla som mår dåligt! Jag får väl mitt sen....
Träning ja, jag har också slappat till mig ordentligt efter semestern, hur jobbigt som helst att komma igång.
MEN, jag tog mig faktiskt i kragen och har nu gått till gymmet två ggr, börjat med lite cykel & crosstrainer (för det känns som att man har kondis som en 75-årig rökare. Sen har jag kört lite maskiner och gjort övningar med fokus på mage/rygg. Har hört från många att man pallar m bla foglossning och själva förlossningen bättre om man har starka bålmuskler. Att jag sedan frossar loss på vad jag än må vara sugen på behöver vi inte prata om ;))
Är ni med i någon hemlig fb grupp?
Har drabbats av förkylningen from hell, antagligen mitt straff för att jag mått så bra hitills.. :P
Nån som har tips på hur man lindrar det värsta? Är van vid att knapra piller och missbruka nässprejer osv i vanliga fall, men det skall man ju vara försiktig med nu.
Och hur motiverar man sig själv att äta?!
Var på inskrivning och ultraljud idag, så skönt att se ett litet gryn med tydligt tickande hjärta!
Känns mycket mer verkligt nu. :)