Inlägg från: sussapuff |Visa alla inlägg
  • sussapuff

Vi runt 30 som plussat för första gången!

Hej! :)

Undrar om man får hoppa in här? Jag är en 31-årig tjej bosatt i Göteborg som väntar mitt första barn. Var på RUL i måndags och var då v.17+5 så har BF 10 mars :)

Bloggar även om graviditeten på: gravidresan.blogg.se. Tipsa gärna om egna eller andras gravidbloggar, roligt att läsa :)

• sussapuff

Hej allihop!

Jag var inte med i er tidigare grupp men hoppar in ändå om jag får? Är 31 år och gravid med första barnet, BF 10 mars 2015, så 19 veckor nu. Har gjort KUB-test med goda resultat och gjorde RUL för knappt två veckor sen :) Har lite att ta igen här, skummade igenom lite vad ni skrivit tidigare...brukat ni prata eller hålla kontakten på något annat sätt än här? Är med i en annan grupp som skapat en fb-grupp och planerar mamma-fika :)

Bloggar även om graviditeten på gravidresan.blogg.se

• sussapuff
    Diamant skrev 2014-10-16 09:12:00 följande:
    Du är så välkommen så :)

Nej vi pratar bara här, än så länge iallafall, kanske blir på fb sen med men än så länge är vi många som är före v.12 så det är så tidigt ännu!

Härligt med RUL, hur kändes det? :)

Har du börjat få en synlig kula på magen nu?
    Okej jag förstår :) RUL kändes jättebra, allt såg bra ut och vi fick veta att vi väntar en liten flicka :) En liten kula har jag, men rycker själv inte det syns mycket och har inte känt mer än lite fladder i magen nångång så väntar fortfarande på att "känna mig gravid"

Själv? Vilken vecka är du i?
Svar på tråden Vi runt 30 som plussat för första gången!