Inlägg från: Lisen84 |Visa alla inlägg
  • Lisen84

Vi runt 30 som plussat för första gången!

Bra initiativ diamant :)

• Lisen84
    Diamant skrev 2014-10-05 19:29:44 följande:

Jag gick med i en "BF Juni"- tråd men det är redan så många medlemmar att det inte går att hålla koll på alla, o det är fortfarande tidigt in i månaden! ;)

Känns skönt att hänga med de man redan "känner" här hehe!

Har ni några symtom då?

Jag har ju varit magsjuk sen i onsdags o har nu legat på sjukhus med dropp i 2 dar så har inte riktigt haft möjlighet att "känna efter", men mer gråtig är jag iallafall!

Min man sjöng en visa igår för att skoja om en undulat som får för lite mat för att dens ägare är så snåla, o jag började STÖRT-lipa för jag tyckte synd om fågeln!!

Hormoner är lite speciellt hehe

Hahaha jag med, grät som ett barn när jag kollade på enkomedi igår kväll.

Jag har ont livmodern, känns som en tyngd mer än mensvärk. Lite illamående från o till oxå.
  • Lisen84

31 Maj Fiiaaa

7 Juni Diamant, Göteborg

11 Juni Fjällsippa

14 Juni TresTobbs

14 Juni Lisen84, Stockholm

14 Juni Sserena86

• Lisen84

30 Maj Luttanlej, Stockholm

31 Maj Fiiaaa

7 Juni Diamant, Göteborg

11 Juni Fjällsippa

14 Juni TresTobbs, Göteborg

14 Juni Lisen84, Stockholm

14 Juni Sserena86

• Lisen84

Jag har testat varje morgon sedan bim-2, är på bim+2 nu men ser nästan ingen stegring alls! Eller iaf inte dubbel styrka nu 4 dagar senare. Tycker fortfarande strecken är svaga :(

Jag testar med stickor från billig tester. Testade även med graviditetskollen sticka imorse o där är det ett knappt tydligt streck! Kan det betyda missfall på G? :(

• Lisen84
    Skogisen skrev 2014-10-07 19:42:48 följande:

Hoppar in jag oxå, är i V6 (5+1) o har mensvärksliknande känsla hela tiden, är jag ensam om det?

Jag har haft svag "mensvärk" sista veckan men inte idag.. Vilket så klart gör mig mer orolig. Däremot har brösten börjat ömma lite. Symptom = bra (är vad jag tror iaf)
Svar på tråden Vi runt 30 som plussat för första gången!