Inlägg från: 737 dagar |Visa alla inlägg
  • 737 dagar

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Blåsippan84 skrev 2015-01-04 22:58:56 följande:
    Förstår om du är orolig! Visst hade du så för några v sedan? Kom de fram till något eller slutade det spontant? Hoppas du får tid snabbt. Kramar
    Tack alla!

Ja det var så för några veckor sen men då hann jag inte kontakta nån för vi åkte på semester.. Det lugnade sig då men nu är det igång igen. Hoppas jag kan få ett ul så jag kan lugna ner mig.. Detta är tortyr :(
  • 737 dagar

De trodde inte det skulle va någon fara men jag fick tid för ul på fredag.. Nu ska man bara härda ut tills dess.

• 737 dagar
    Cayenna skrev 2015-01-05 11:21:11 följande:
    Men så lång väntetid smile4.gif Om du bor i Stockholm hade jag sökt mig till gynakuten.
    Vi har en gynakut i Göteborg med, men där kan man bli sittande i 10 timmar. Då känns fredag närmare och jag slipper den stressade miljön. Får bli på fredag.
  • 737 dagar
    F89 skrev 2015-01-05 18:23:28 följande:
    Jag åkte till gynakuten på Sahlgrenska nattetid (vardag) en gång, då var jag ensam och besöket gick på totalt 15 min : )
    Oj det måste va ovanligt! Har aldrig väntat mindre än 7 timmar.
  • 737 dagar
    Cayenna skrev 2015-01-05 21:12:58 följande:
    Och min erfarenhet från gynakuten och akuten för andra åkommor är att det är rätt så dött tidigt på morgonen. Folk verkar mest satsa på andra tider än ju tidiga mornar. Men nu väljer du ju fredag så försök fördriva tiden på nåt sätt.

Inget rött alls väl? Kommer det och går det bruna eller är det hela tiden?
    Nej inget rött alls.. Jag tog på mig svarta trosor o låtsas som att det inte finns..
  • 737 dagar
    Cayenna skrev 2015-01-06 17:53:23 följande:
    Hur är det för dig idag då?
    Jag är rätt orolig o känner mig plötsligt väldigt ogravid, men försöker härda ut till fredag. Har inte kommit nåt mer idag vad jag vet, vågar ju inte ha trosskydd mer :/
  • 737 dagar
    Lisa 236 skrev 2015-01-06 17:39:29 följande:

Här går det nog åt skogen igen smile4.gif (((( varit inne och tagit blodprov idag BARA 35..... och är ju typ på BIM +5 och mina test är lika om inte något svagare idag. Blir såååå ledsen efter alla dessa 13 provrörsförsök och 10 graviditeter så hoppades vi så på denna.....

Jag håller alla tummar jag har för att det ska gå bra!! Förstår att det måste vara överjävligt tungt!
  • 737 dagar
    Cayenna skrev 2015-01-06 20:41:08 följande:
    Du har kommit så långt att du borde börja må bättre ändå, håller tummarna att det är därför du känner dig ogravid. Hoppas din vecka går fort och att du får bra besked på fredag.
    Tack! Det känns underbart att ni förstår hur oron kan tära på en. Jag ska försöka roa mig lite i dagarna så de går snabbt.
  • 737 dagar
    Cayenna skrev 2015-01-09 08:41:02 följande:

Önskar dig lycka till idag 737dagar!

Tack så hemskt mycket! <3
  • 737 dagar

Hon sa att det kunde va sköra slemhinnor. Moderkakan låg i bakvägg så den var det troligtvis inte. Skönt iaf. Fick se att fostret hade ryggrad o urinblåsa o lite annat spännande. Nu är det en månad till rul!

• 737 dagar
    Lisa 236 skrev 2015-01-06 20:39:16 följande:
    Tack ja det kan man verkligen säga... att det inte känns nått vidare
    Hur går det? <3
  • 737 dagar
    Lisa 236 skrev 2015-01-13 13:34:38 följande:

Hej tänkte bara såga att då var det konstaterat igen... ytterligare ett missfall. nummer 10. Känns inget vidare... men bara på det igen. Nästa provrörsförsök i februari .... Lycka till alla

Jag beklagar :(
  • 737 dagar
    Blåsippan84 skrev 2015-01-16 08:01:22 följande:

Hej tjejer! Känner som många här att rul blir avgörande. Jag kan inte njuta av detta redan nu. Och nu när jag inte känner något i magen och illamåendet är borta så är det som det är.

Måste bara fråga, är det fler som har huvudvärk? Jag får huvudvärk efter lunch. Försöker mota direkt med panodil men blir bara värre och värre tills jag har migrän. Varit så hela v. Försökt ringa bm. Men jobbat denna v och ringer jag vid 10 är kön full smile4.gif

Jag har huvudvärk varje kväll :( alvedon hjälper inte mot det. Sjukt jobbigt.
  • 737 dagar

Har inte läst ikapp mig, men hoppas alla har det bra :)

Jag är i vecka 16+5 men det känns som att min mage blivit mindre än för några veckor sen. Jättekonstigt. Känner lite fladder i magen ibland men vet inte om det är bebisen. Mindre än två veckor till rul iaf :)

Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"