• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-27 19:47:12 följande:
    Ad hoc-argument. Sitter du med en lista över argumentationsfel och försöker få in så många som möjligt eller? :S
    Skönt att åtminstone en användare är föga lärd. Jag saluterar.
  • oOOo  oOOo
    Biffus skrev 2014-11-27 19:50:28 följande:
    Ge belägg.
    Läs inläggen tidigare i tråden. Du vet det där om socialdemokratins rasism, Erlanders register över tattare, statens institut för rasbiologi. Eftersom du redan fått detta berättat för dig antar jag att det är slöseri med tid att förklara det igen men se det som en trevlig vink om att du inte är ignorerad så behöver du inte lipa över det.
  • Biffus
    oOOo oOOo skrev 2014-11-27 18:03:06 följande:
    Jag tror hen menar att på hens dagis brukar hen bli ignorerad och de andra barnen tycker att hen spammar.
    Hur går det med läsförståelsen? Drömmer
    Elake skrev 2014-11-27 18:20:01 följande:
    Sicket rent o skärt skitsnack. Jag blir på riktigt förbannad när du sitter o spottar ur dig såna vidskepligheter. Lägg ner för i h*lv*te nihka!
    Stark argumentation! *Applåder*
    Elake skrev 2014-11-27 18:52:24 följande:
    Att du inte skäms nihka!
    Inte en enda kotte sverigedemokrat som jag känner, och jag känner rejält många, hyser några agg mot judar.
    Så du kan bara lägga ner ditt skitsnack rätt i papperskorgen. Du har kommit med tillräckligt mycket lögner nu. Ge dig!
    Erik T Johansson har skickat antisemitiska mail. Där fick du en kotte. Tog mindre än två sekunder att hitta det...
  • nihka
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-27 19:52:40 följande:
    Skönt att åtminstone en användare är föga lärd. Jag saluterar.
    Hahahahaha! Du får nog slå upp "föga".
  • Biffus
    oOOo oOOo skrev 2014-11-27 19:56:07 följande:
    Läs inläggen tidigare i tråden. Du vet det där om socialdemokratins rasism, Erlanders register över tattare, statens institut för rasbiologi. Eftersom du redan fått detta berättat för dig antar jag att det är slöseri med tid att förklara det igen men se det som en trevlig vink om att du inte är ignorerad så behöver du inte lipa över det.
    Jag hittar inga belägg för att det bygger på rasism. Jag ser att det har förekommit rasism, men du måste ge belägg för att det bygger på rasism. 
  • oOOo  oOOo
    Biffus skrev 2014-11-27 20:00:08 följande:
    Jag hittar inga belägg för att det bygger på rasism. Jag ser att det har förekommit rasism, men du måste ge belägg för att det bygger på rasism. 
    Du menar folkhemmet? Ja inte var det ämnat för alla eller hur Det var ju bara svenskar som fick del av det.
  • vår2012
    Biffus skrev 2014-11-27 19:15:30 följande:
    Har du belägg för det? 
    vår2012 skrev 2014-11-27 09:20:42 följande:Att höra om en hel skolklass som är könsstympade,kvinnoförtryck mm gör naturligtvis att många blir upprörda och rädda!
    Vilken tur att den nyheten var felaktig då...
    Det enda med den nyheten som var felaktig var att de inte gick i samma klass. Det var fortfarande lika många små flickor som blivit könsstympade. Du pustar ut eftersom flickorna gick i olika klasser!? Du tror inte de lider lika mycket för det?

Belägg för att det finns kvinnoförtryck bland icke sekulariserade muslimer? Eller belägg för att alla muslimer inte är sekulariserade? Jag rekommenderar dig åter igen ta dig ut från byhåla och se dig omkring lite. Sätt på nyheterna en kväll. Ta dig till en moské och se efter själv.
  • Biffus
    oOOo oOOo skrev 2014-11-27 20:01:56 följande:
    Du menar folkhemmet? Ja inte var det ämnat för alla eller hur Det var ju bara svenskar som fick del av det.
    Det är inte nödvändigtvis rasism. Ge belägg för att folkhemmet var uppbyggt på rasism. Det är ditt påstående, så det är du som har bevisbördan. 
  • oOOo  oOOo
    Biffus skrev 2014-11-27 20:03:53 följande:
    Det är inte nödvändigtvis rasism. Ge belägg för att folkhemmet var uppbyggt på rasism. Det är ditt påstående, så det är du som har bevisbördan. 
    Enligt FNs definitionen av rasism är det det eftersom det innebär en inskränkning på grund av nationalitet. 

Ur Fn-konventionen

...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet.
  • Biffus
    vår2012 skrev 2014-11-27 20:03:20 följande:
    Det enda med den nyheten som var felaktig var att de inte gick i samma klass. Det var fortfarande lika många små flickor som blivit könsstympade. Du pustar ut eftersom flickorna gick i olika klasser!? Du tror inte de lider lika mycket för det?

Belägg för att det finns kvinnoförtryck bland icke sekulariserade muslimer? Eller belägg för att alla muslimer inte är sekulariserade? Jag rekommenderar dig åter igen ta dig ut från byhåla och se dig omkring lite. Sätt på nyheterna en kväll. Ta dig till en moské och se efter själv.
    Varför påstår ni saker om mig? Jag påpekade att nyheten som personen syftade på var falsk. Jag rättade ett fel, jag gav inte någon egen åsikt.

Det är du som påstod att de flesta muslimer är bokstavstroende. Det är du som har bevisbördan. Vet du vad ett bevis är? 
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!