Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Smutsiga sanningar om SD!

Statistik från danska justitieministeriet.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Velouria skrev 2014-12-13 12:42:46 följande:

Nu kommer SDs rasism fram.

mobil.dn.se/val/nyval-2015/sd-vill-registrera-fangars-ursprung/

Det intressanta är att det är en jude som uttalar sig om "raser". Oh well, han behöver inte leta länge för att hitta kriminella med annan ras än den "vita rasen". Hans egen mor är ju en dömd kriminell och av en "annan ras" än den "vita rasen". Och själv är Ekeroth ett fan av att hota folk med järnrör. Tydligen, enligt hans logik, går kriminalitet i arv. Dessutom skall det också appliceras på hela rasen för att förstå samhällsutvecklingen och värderingarna (som uppenbarligen finns i blodet) Och Ekeroth är jude....Vad kan man dra för slutsatser om "raser, om man skulle använda familjen Ekeroth som exempel?

Kent är ju så korkad och vilse att jag tycker synd om honom...Dock skulle han göra jobbet ännu lättare för Hitler om Hitler levde idag.

Och som jag har skrivit finns redan sådan "rasistisk" statistik om arbetslöshet.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Velouria skrev 2014-12-13 12:56:05 följande:
    Det är syftet bakom som är det viktiga. Om arbetsförmedlingen tittar på vilka grupper som har det svårast för att få jobb så gör de inte det för att slänga ut den gruppen ur Sverige eller för att få samhället att hata dem och därmed göra livet till ett helvete för dem. Med SDs rasliga stämpel så innebär det just så, att få ett nytt Hitlersamhälle. Med tanke på var SD har sina rötter...
    Så du menar att Norge, Danmark och USA är Hitlersamhällen?
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2014-12-13 16:29:37 följande:
    Googla arbetslöshet bland sverigedemokrater. Ingen vacker läsning.
    Menar du att sverigedemokrater är en etnicitet? 
  • Gert
    nettizmedman1 skrev 2014-12-19 21:18:18 följande:

Ni som vill ha in mer invandrar i sverige, hur har ni tänkt att Sverige ska ha råd med det?

www.statsskuld.com

Med massivt ökade skatter, vad annars?
  • Gert
    nettizmedman1 skrev 2014-12-20 10:45:30 följande:

Ok som ni tycker inte att det är bättre att dom börjar försöka gå plus på dom som redan är här innan dom tar in mer. Vi kan jämföra invandringen med en butik. I en butik kollar man först som man har råd att ta in varorna och om det finns någon förfrågan på varorna. Det man gör sen är att kolla hur försäljningen av varorna är och hur mycket man kan ta in vid nästa beställning.

Problemet i sverige är nu att vi har tagit in så många invandrare att vi inte har plats eller råd att ha dom här.

Det är lönlöst. SD-hatare förstår inte enkel mattematik. Allt åt alla, är deras argument. 
  • Gert
    Biffus skrev 2014-12-20 12:36:31 följande:
    Sveriges statsskuld minskar i en takt som ligger i världsklass. Ekonomiskt sett är Sverige ett föregångsland.
    Alltså ljuger Magdalena Andersson?
  • Gert
    Biffus skrev 2014-12-20 12:49:08 följande:
    Flyktingar är inte varor.
    Gert skrev 2014-12-20 10:51:39 följande:
    Det är lönlöst. SD-hatare förstår inte enkel mattematik. Allt åt alla, är deras argument. 
    Är det därför jag har fått förklara hur man räknar ut ökning i procent för mer än 5 olika (välkända) SD:are här på forumet? Är det därför som dessa inte tror på att förändringen i procent är förändringen dividerat med det förgående värdet, trots att jag har givit källor till denna simpla grundskolematematik? Är det därför som Margareta Sandstedt misslyckades med något så simpelt som att multiplicera med 10? 

Fast det var väl bara ett räkneexempel...
    Att ni SD-motståndare alltid kommer dragandes med Margareta Sandstedt. Jag börjar tro att ni är kära i henne. Ja, hon sa fel i risdagen, men hon hade rätt i sak. 

Ni kanske tror att det bara är sverigedemokrater som gör felsägningar i riksdagen? 
  • Gert
    Biffus skrev 2014-12-20 13:06:57 följande:
    Det är för att det är ett typexempel på hur SD förvrider faktan så att den passar deras agenda. Ska jag hänvisa till andra Sverigedemokrater med bristande koll? Kristina Winberg t.ex.?
    Men hade hon rätt i sak. Det medgav även sosseblaskan Aftonbladet. Svårt att förstå?
  • Gert
    Jag upprepar frågan: Alltså ljuger Magdalena Andersson?
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!