Inlägg från: FiaMedFunkk |Visa alla inlägg
  • FiaMedFunkk

Smutsiga sanningar om SD!

Dorian Ertymexx skrev 2014-12-13 13:24:27 följande:
    Skulle vara kul att höra det KRÄNGCKHTa ramaskriet och se de slitna offerkoftorna om man kom med ett exakt likadant förslag - fast om Sverigedemokrater!! Demon
    Eh, va? Det florera ju redan en undersökning om SD:are och kriminalitet på forumet.

Oooops. Du tänkte inte riktigt hela vägen där. Okej, vi förlåter det. Låt synapserna jobba vidare.

Skrattande
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-12-14 01:43:18 följande:
    Du törs inte ta del av sådant alltså?
    Nej, gud vad hemskt det vore att Googla. 

Nästa gång du ber om en hänvisning, ska jag be dig Googla lite.

Skrattande
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-12-14 01:54:00 följande:
    Det centrala är ju inte det, utan att sverigedemokrater brukar påpeka att invandrare ofta lever i arbetslöshet men glömmer bort att det är väldigt utbrett bland SD-anhängare också.
    Fast du ljuger nu. De har inte större arbetslöshet än sossar. Och lägre än vänstern.
    Så var det med det.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-12-15 20:11:26 följande:
    Fast det påstod jag inte heller. Jag jämförde invandrare och sverigedemokrater.

För övrigt är S och SD de partier med minst högutbildade sympatisörer, och MP och FP dem med flest högutbildade sympatisörer.
    Då är vi på samma tåg. Bara för att förtydliga debatten.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-12-16 01:14:18 följande:
    Nej, det tror jag inte att vi är. Utveckla!
    Vi har ju båda någon form av koll på utbildningsgraden hos olika väljargrupper. Det krävdes ju ingen högskoleexamen för att förstå. Eller?
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-12-17 22:28:31 följande:
    Och är inte invandrarna arbetslösa så heter det att "invandrarna tar våra jobb". Drömmer
    Som att det vore en paradox? Vill ni inte tänka, eller gör ni er bara löjliga?
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-12-17 22:31:58 följande:
    Källa?
    Absolut så får du en så fort du eller hen som kom med påståendet ger en. 
  • FiaMedFunkk
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-18 04:05:13 följande:
    Precis. Det pratas om ekonomi och brottsstatistik och ökade klyftor - men i slutändan handlar det nästan alltid om att få ut "svartskallarna" som det så "fint" hette för inte så länge sedan.

Det tragiska är att de tror att vi inte ser igenom deras taffliga försök till rökridåer! Det enda jag inte förstår är, om de nu är sååå emot PK, varför kan de vara anti-PK och erkänna att de är rasister? Eller är inte det PK kanske!? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Vissa sitter fast i tiden. Du verkar sitta fast i 1988.
  • FiaMedFunkk
    Gert skrev 2014-12-19 21:30:12 följande:
    Med massivt ökade skatter, vad annars?
    Ja Nyheterna berättade ikväll att skattehöjningar förväntas i många kommuner.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!