Smutsiga sanningar om SD!
Det brukar heta att SD har fel "värdegrund"........men jag tycker du verkar ha en ganska unken också. Jag röstar på SD och skulle inte vilja möta dig på en mörk gata.
Det brukar heta att SD har fel "värdegrund"........men jag tycker du verkar ha en ganska unken också. Jag röstar på SD och skulle inte vilja möta dig på en mörk gata.
Det tror jag gör en stor skillnad för mig, om någon gör det åt mig. Allt hände 2016.
Jag tror det finns alltfler människor i dagens Sverige som känner sig missnöjda. Man är missnöjd över otryggheten som breder ut sig. Både vad gäller risken att utsättas för brott. Att kvinnor inte vågar gå ensamma hem, att inbrotten ökar, att det inte går att parkera cykeln utanför mataffären. Att välfärdssystemet med sjukvård, arbetslöhetsförsäkringar, sjukförsäkringar, pensionsysstemet ger allt mindre tillbaka. Samtidigt ökar skattesatserna från år till år. Ändå går det knappt runt trots högkonjunktur.
Man ska heller inte glömma bort att det faktiskt finns många invandrare som röstar på SD. Ofta sitter de på första parkett och kan se problemen med den massiva invandringen. Många är de greker, italienare, jugoslaver, sydamerikaner som undrar vad svenska politiker håller på med. SD blir det självklara valet även för dem.
SD är en framgångssaga rent opinionsmässigt. De har i princip fördubblat sitt väljarantal vid varje val sedan starten. Eftersom vi alla vet vilka de bakomliggande orsakerna är kan man knappast applådera det som sker.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/A2mXkj/sd-starkt-framat-i-ny-matning
ja det går bra nu
Du beter dig som en vänsterskruvad!,ingen högergängning här inte..
Detta handlar tyvärr om mig, det var jag som blev utsatt av övergrepp.