• Svt

Smutsiga sanningar om SD!

FDFMGA skrev 2014-11-25 09:47:24 följande:
    Såg att du skrev om att växa i debatten i ett inlägg.

Apropå det så väntar jag fortfarande på ett svar om på vilka grunder du klassar Aschberg som jude och varför du kallar honom Aschelberg. Och det där med judemedia - är det sånt som ni tar upp på seanserna i SD?

Jag tycker rent generellt att FL har blivit rätt dåliga på att ta bort nazistinfluerad avföring.

Petar in ditt inlägg igen. Det är faktiskt rätt obehagligt för att uttrycka mig milt.
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.

Bara för att nyansera bilden.
    För om man är kritisk mot judemedia, så är man direkt en nazist?

Muslimer kan vara skeptiska mot judar också. Är dessa även nazister?
  • Svt
    Biffus skrev 2014-11-25 18:19:06 följande:
    Tensta och Spånga tillhör Stockholms kommun. Stockholms kommun ligger inte i topp 10 över mest invandrartäta kommuner. 
    Jo,jag vet. Jag har ju redan presenterat den statistiken. Läste du den? Men då är vi iaf klara med att förorter och kommuner är olika saker och frågan är ju då om du verkligen bor i en av de tre mest invandrartäta kommuner?
  • Svt
    Biffus skrev 2014-11-25 18:28:14 följande:
    Källor är inget som SD:are redovisar. Drömmer Jag har iaf aldrig sett en endaste..

Man kan inte vara anonym för att tråden ligger under "allmänna rubriker". För att kunna vara anonym ska den ligga i "känsliga rummet".
    Mmm, säger hen som bygger sin världsbild på sina känslor. Kanon.
  • Svt
    Sensitiveguy skrev 2014-11-26 13:34:50 följande:
    Man kan känna avsky mot en förkastlig kvinnosyn utan att för den delen vara islamofob. Känn in den tanken.
    Men varför är man helt sonika islamofob om man inte gillar Islam? Om en muslim inte gillar buddhismen, är de då de facto buddhistofober?
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-26 15:01:38 följande:
    Hur går det med spaningarna på Robert Ascberg, eller juden Aschelberg som somliga sverigedemokrater kallar honom när de har haft någon seans som handlar om judemedias inflytande.

Varför väljer du förresten den nazistiska definitionen om vem som är jude, enligt judarna själv ärvs ju judendomen på mödernet.

Är det SD:s nazistiska rötter som tränger fram eller ränderna som aldrig gå ur som den där SD-kommunpolitikern med våldtäktsfantasier brukar skriva.
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
    Människa, ska du verkligen spamma sönder forumet med samma citerade inlägg på varje sida? Gör signatur av den?
  • Svt
    Elake skrev 2014-11-26 15:03:30 följande:
    Tack, det var väl inte så svårt att säga? Nu är jag äntligen nöjd iallafall. Du har bevisat att du inte är en hycklare. :)
    Skönt att någon erkänner detta.
  • Svt
    Elake skrev 2014-11-26 15:04:54 följande:
    Undgå inte grundfrågan FDFMGA, riktigt fult gjort! Svara på frågan!:
    "Men varför är man helt sonika islamofob om man inte gillar Islam? Om en muslim inte gillar buddhismen, är de då de facto buddhistofober?"
    Kan du vara snäll o svara på det tack?
    Kommer inte få något svar. Det blir bara svammel och något citat från en kukjihadist från sexforumet, som sedan ska klistras på alla som rösta på SD.

Det är taktiken. Genomskinligare än en nytvättad fönsterruta.
  • Svt
    Elake skrev 2014-11-26 15:21:23 följande:
    Jag har exakt samma hållning mot det som partiet officiellt har där. SD har alltid erkännt att de har en svår historia. Jag kan inte se att man ska behöva konstatera mer än så? Mer än att man lämnat det bakom sig och nu har lyckats få partiet på rätta fötter igen, ett resultat jag är riktigt stolt över!
    Och jag väntar på att islam ska gå samma väg, islam får ha hur sjuk historia de vill, om de visar att de är villiga att ändra på detta, i form av ett nytt testamente eller liknande. Där ligger islam starkt efter i nuläget, och det är skrämmande att de inte har större vilja för att på riktigt slå sig kvitt från historien.
    SD har haft en brokig bakgrund när partiet var i bebisstadiet. Men det är ljusår från var partiet står idag. Det vet även de flesta motståndare, som hela tiden ska rapa samma gamla 80-talsfloskler. Hade de varit i samröre med nazister idag i någon större utsträckning, så varken jag eller särskilt många röstat på dom.
  • Svt
    Sensitiveguy skrev 2014-11-26 15:41:20 följande:
    Problemet är bara att SD i mångt och mycket bär på samma otrevliga kvinnosyn, anser jag.
    Anser jag? Vadå anser, vilka har du som belägg för detta? Hur många, när, var?
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-26 15:44:41 följande:
    Jaha? Spammandet igen...
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!