-
LO:s ordförande Karl-Petter Thorwaldsson säger att ?SD ljugit samtliga LO-medlemmar rakt upp i ansiktet?.www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article23529025.ab
-
Jag antar att du pratar om mig. Någon med livlig fantasi och för lite att företa sig här i livet mer än att hänga mig i hasorna och vars nick återigen svartnat påstår att den "äntligen" har räknat ut vem jag är och att det är en namngiven brottsdömd vänsterextremist som hålls under uppsikt av SÄPO.Intenuigen skrev 2016-09-17 18:37:03 följande:Lite som din vapendragare här! Hen blev uthängd som en känd vänster fascist. ( iof vet ju inte jag sanningen i det) Men om det stämmer så är du ju meningfrände och kompis med en fascist här. FDFMGAs svans här är fascister, så se så, ta ditt ansvar nu.
"Äntligen"! Hahahahaha! Ett helt livsverk till spillo.
I den här tråden diskuterar vi smutsiga sanningar om SD. Hade du något att bidra med mer än att somliga följare har minst sagt livlig fantasi? -
That would be meFDFMGA skrev 2016-09-17 21:58:58 följande:Tja, nu vet jag ju inte vem du anser vara min vapendragare och kompis.
Du är den enda här som vet vilket parti jag röstade på i förra valet och så ska det förbi. Arga SDare som kallar alla som inte vill kasta ut alla invandrare för vänsterextremister har man ju slutat bry sig om för länge sedan. Inläggen får stå kvar som ett monument över den lilla skarans kortslutning. -
Jag fäster inte så mycket vikt vid störda inlägg. De straffar ut sig själva ganska snabbt, med det är alltjämt fascinerande vad ett avståndstagande från SD kan röra upp för känslor hos SD-sekten. Det här är ju ett part som drar till sig de dräggigaste av drägg, men de ska väl också ha någonstans att ta vägen. SD fyller en viktig funktion. De kan samlas där åtminstone semivälkomna och ur vägen för oss andra som vill ha ett rejält avstånd.FDFMGA skrev 2016-09-18 13:25:07 följande:Mm, det ante mig - hur ser du på att du är min svans
Antar att det är Suffering som fått ett nytt skov och i sin enfald trott sig avslöja din identitet irl.
Tja, hen är ju sverigedemokrat och tillhör alltså Åkessons osvenska skvallersekt. -
Sverigedemokraternas partisekreterare Richard Jomshof på Facebook:
"Eftersom Sverige inte är Ungern, eftersom vi inte sitter i regeringsställning (än) och eftersom media i Sverige inte fungerar som media i Ungern, är vi tvungna att anpassa oss till den verklighet som råder här. Det innebär inte minst att vi måste anpassa vår retorik efter det rådande läget."??
Attans förargligt för SD att SD anser att SD inte bara kan säga som det är.
Hela tiden. -
Åkesson svarar med att det handlar om ett "uttryck för samhällets polarisering" och vill inbjuda övriga partiledare till samtal. Ta debatten - no doubt. Hahahahaha!KillBill skrev 2016-09-30 22:24:34 följande:
Ja fy fan, nu har SD pöbeln varit i farten igen.
"Avrätta Ardalan"
"Snälla, sy ihop hans jävla äckliga mun"
"Avrätta Ardalan"
"Ardalan kan ta sin kamel och rida hem"
"Varför är det en utlänning i Sveriges regering?"
"Knyt en sten runt dina fötter och hoppa i nån sjö sossejävel"
"Sosseäckel gå å dööö"
"Kan ingen sy igen käften på sandloppan"
www.expressen.se/nyheter/sapo-utreder-flera-hot--efter-debatten/
Man talar inte med drägg, möjligen till, men inte med.
-
Har SD inte tränat sina underhuggare på att sitta fint i väntan på "när
vi tar makten" och man kan säga precis vad man tycker och tänker utan att riskera att behöva be om ursäkt för det?
Då man får ha sin unkna människosyn i fred:
http://www.expressen.se/sport/sd-vill-ha-krismote-efter-overtrampet/ -
Enda orsaken att man inte skyltar mer öppet med den här typen av humor är att man känner sig kringskuren av "PK-etablissemanget".KillBill skrev 2016-10-06 20:49:49 följande:
När man tror att man har sett det värsta så kommer det här..
m.facebook.com/story.php&id=210114715755977&_rdr
Oscar Sjöstedt (SD) står och garvar åt sina nazikamrater som sparkade på döda får och låtsades att de var judar..
"Vänta tills vi får makten och får säga vad vi vill" - utan risk för repressalier -
Hur uppnår man nolltollerans mot extremister, rättshaverister och rasister inom SD?
Enkelt. Man lägger ner partiet:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article23670949.ab -
Kommer inte att hända. Bylund och påläggskalven Ekeroth sitter där de sitter alldeles oavsett vad de gör och säger:Rataxes skrev 2016-10-23 14:17:50 följande:
Idag uppmanar jag alla Sverigedemokrater som är emot rasism att kräva Kent Ekeroths och Linus Bylunds avgång pga hatdrevet de startade igår.
Om de hade tagit sig tid att kolla upp killen hade de upptäckt att han inte ens är ensamkommande, och att han var 6 år när han kom hit.
?(...) poängen är att han INTE är 15 år lr vad det nu kan va. Och nej, det är inte fel att 'hänga ut' för den här personen valde självmant att sitta i TV och låtsas vara 15. Har man gett sig in i leken får man leken tåla?, skrev Ekeroth som förklarar att "jag inte pekade på någon specifik individ i mitt inlägg - det var en gliring till det system etablissemanget skapat i Sverige (...)"
Så klart. Samma som med järnrören - bara ett stort fett "missförstånd". Igen. Och igen och igen och igen och...