Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Smutsiga sanningar om SD!

todo nada skrev 2016-01-21 17:11:20 följande:
    Och smutsigare blir det..

www.skd.se/2016/01/20/sd-politiker-hade-kopplingar-till-hells-angels/

"ESLÖV En av Sverigedemokraternas kommunpolitiker har kopplingar till Hells Angels och är dömd för brott mot knivlagen vid tre tillfällen.

Partiets gruppledare Fredrik Ottesen ser inga problem med det och menar att mannen har sonat sina brott.

Däremot kände han inte till att partikamraten också dömdes för vållande till annans död 2013.

? Spontant känns det som något jag borde känna till."
    Sånt här försvinner liksom i mängden för SD.
  • nihka
    Rataxes skrev 2016-02-05 21:45:22 följande:

Inga kommentarer om att Kinnunen frikändes?

Jo, hoppas de tar honom högre upp.
    nattuv skrev 2016-02-09 10:30:27 följande:

Frågan är om det är trådar som denna

I den här tråden samlas smutsiga sanningar om SD. Hade du något att bidra med?
  • nihka
    Speakers Corner skrev 2016-02-26 23:05:30 följande:

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6378069

Är nån förvånad? 

Inte det minsta förvånad. Såg löpet på affären idag och skrattade för mig själv: here we go again!

Mattias Karlsson ska då kastas ut ur SD precis som SDU-arna fick foten för samma "neofascistiska" kopplingar. Skulle inte tro det. Hela ledningen drabbas väl av kollektiv amnesi och svarar som Karlsson "? Jag har inget minne av det faktiskt."

Det är ju fullt "naturligt" att inte komma ihåg vad man skriver under påhittat namn efter man frågat Åkesson om det är OK
  • nihka
    KillBill skrev 2016-03-02 13:55:41 följande:
    Nu tror jag emellertid inte att nihka reagerade på att det fanns synpunkter på tilltaget att byta ut ett ord i nationalsången utan på att Sverigedemokrater menade att "Arabfittan borde få dödsstraffet" för tilltaget. Vad tycker du själv att saken handlar om?

SDares kommentarer som återigen drar till sig de dräggigaste av kommentarer som inte rensas bort - en medveten strategi.
  • nihka
    SmalaSara skrev 2016-03-02 16:05:18 följande:
    Vilken sverigedemokrat skrev det? Ingen så vitt jag kan se.

FB:s kommentarsfält är ofta sorgliga att se. Men det var ju inte ämnet.
    Du bestämmer inte vilka ämnen jag tar upp.
  • nihka
    SmalaSara skrev 2016-03-03 15:30:00 följande:
    Ha, ha, ha så det handlar om kommentarsfält nu helt plötsligt? Inte om att "omdömeslösa SD-toppar gått igång på falska rykten"?
    Snygg vändning... Eller nått :)
    Ja, "helt plötsligt" om man har en snigelhjärna. Det handlar naturligtvis om både och.
  • nihka
    KillBill skrev 2016-03-03 08:04:36 följande:

Nästan säker...

Vilket djävla pajasparti SD är:

www.svd.se/sds-pistolutspel-en-kraftig-overdrift

Klart man uttalar sig om att  det är vanligt att personal är beväpnad med pistol när kan säga att "Jag är nästan övertygad om att hon sa pistol". 

Självklart inom SD.  
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!