Inlägg från: Sensitiveguy |Visa alla inlägg
  • Sensitiveguy

Smutsiga sanningar om SD!

FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 01:43:52 följande:

Ska jag verkligen behöva leta upp ett exempel för att läxa upp dig?

Tror vi lägger det därhän och fäktar vidare istället. Har du något relevant att komma med, eller ska det mest kräkas lite på SD i allmänhet? 

Läxar vi upp varann? Jag visste inte att det var så strängt, fröken.

Det heter "lämnar det därhän", och jag är inte ute efter att fäktas, eller ens angripa din gudomliga sekt, möjligen är mitt ånga syfte att tillrättavisa de galna anhängarna till densamma, i den mån jag pallar. Ni är uttröttande, det skall du veta.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:11:40 följande:

Berätta gärna. När skänkte du en månadslön till de utsatta? När gav du bort din platt-TV till en Rom?

Inte?

Så detta är en välgörenhetsinsamling? För vilken välgörenhetsorganisation arbetar du månntro?

"Dra undan biståndet nu! - Sverigedemokraternas egna "hjälp"-organisation." ?
  • Sensitiveguy

Berätta gärna. När skänkte du en månadslön till de utsatta? När gav du bort din platt-TV till en Rom?

Inte?

Vad har en tiggare för nytta av en platt-TV? Är det inte snarare förnedrande att komma med en sådan när allt hen behöver är ekonomisk trygghet?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:14:37 följande:

Dags att sova då. En del av er måste ju jobba imorgon för att betala för Romerna och annat löst pack som slinker in över gränserna. Själv njuter jag mestadels av mitt kapital och undrar om jag ska klia mig i skrevet eller i naveln.

Pack? Det var ju fullständigt avslöjande för vilken människa du är...
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:27:13 följande:

När man vill verka solidarisk, så behöver man inte leva som man lär. Det vet vi.

Du är alltså INTE engagerad humanitärt? Men tar till ett sådant retoriskt grepp på andra? Allvarligt, finner du dig ens själv trovärdig?
  • Sensitiveguy

Inte?

Är det för övrigt någon hjälporganisation som förordar att man bör skänka HELA sin lön till humanitära ändamål?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:33:17 följande:

Helt korrekt. Jag var dövblindstum med bipolära syndrom och växte upp med Downs syndrom. Så jag vet absolut ingenting.

Vilket år är det? Finns månen ens i omloppsbana runt jorden?

Ett tips: Bemöt, sakligtkritik NÄR du har fått den, och
  • Sensitiveguy

och inte innan. Om det inte är för mycket för dig att hantera, detta.

• Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:35:27 följande:

När IS krigare eller folkmördare äntrar gränsen så vill du säkert benämna dessa som "människor". Jag tycker annorlunda.

De är per definition människor. Sedan kan man ju diskutera vilken SORTS människor de är. För övrigt vet jag inte vad "IS krigare" är för några. Bekämpar de is, möjligen? Krigare för IS vet jag däremot vilka de är och ingen kan ju glädjas åt deras handlingar för tillfället.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:40:17 följande:

Nej, jag är inte direkt en stor humanitär. Kreativ och tänkare. Men inte humanitär. Hemsk som jag är.

Om jag skulle sadla om till humanitär, så skulle jag resa runt och bygga skolor för utsatta barn i olika världsdelar. Faktiskt något jag funderat på. Har faktiskt bidragit med 11 000 kr. till en skola i Laos.

Humanitär är inget substantiv, återgå till skolbänken innan du börjar arbeta humanitärt.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!