• Svt

Smutsiga sanningar om SD!

Biffus skrev 2014-11-22 16:22:21 följande:
    Youtubefilm från en sverigedemokratisk/nationalistisk youtubekanal. Oj, vad övertygad jag blir DrömmerKräks
    Finns inget som kan övertyga en religiös, förutom en uppenbarelse.
  • Svt
    Jonas07 skrev 2014-11-23 20:33:05 följande:

Vilken invandrartät förort är det Biffus?

Jan Guillou menade att han bor på mångkulturella Östermalm, så det blir väl något i stil med det.
  • Svt
    Biffus skrev 2014-11-23 21:13:36 följande:
    Skönt att vara ateist då. 
    Nej, det går inte att vara PK-ateist. Ledsen. Foten i munnen
  • Svt
    Biffus skrev 2014-11-23 21:10:08 följande:
    En av Sveriges 3 mest invandrartäta kommuner enligt SCB. Det finns tre att välja bland... 
    Så blev en förort en kommun. Lite ordmagi, så kan man tro att hedern är intakt. Skrattande
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-23 22:25:37 följande:
    Tja, du är ju sverigedemokrat så... men något som vi andra fick lära oss i skolan var att ställa oss frågan är detta rimligt.

Åkessons svärmor är ungefär som barnet som för första gången ska försöka använde räknefunktionen på en mobil och får fram att fem multiplicerat med sex är 300.000. Barnet kommer så småningom förhoppningsvis att lära sig att alltid ställa frågan "är detta rimligt" och lyckas inte barnet med detta så lär väl risken vara påtaglig att hen växer upp till sverigedemokrat, precis som Åkessons svärmor.

Rimlighetsperspektivet gäller ju inte bara matte utan i princip alla tänkbara ämnen - och dessvärre brister så gott som alltid sverigedemokrater i den aspekten - kritiskt och självständigt tänkande lyser ju med sin frånvaro i SD-kulturen.
    Matematik är knepigt. Även för Folkpartister, som brukar anses vara de mest högutbildade politikerna samt ha de mest högutbildade väljarna.

• Svt
    Biffus skrev 2014-11-23 22:09:49 följande:
    För en felskrivning spelar så stor roll. Det är en stor skillnad på om jag bor i Södertälje eller i Alby... Eller inte.
    Vi får väl se nästa gång du tar ton. Men jag anser att Katarina-Sofia är något annorlunda gentemot Spånga-Tensta.
  • Svt
    Jonas07 skrev 2014-11-24 17:55:29 följande:

[quote=74389128][quote-nick]Biffus skrev 2014-11-23 21:10:08 följande:[/quote-nick]En av Sveriges 3 mest invandrartäta kommuner enligt SCB. Det finns tre att välja bland... [/

Googlade Sveriges mest invandringstäta kommuner SCB men fick inget svar. Kan du svara på det så skall jag besvara dig direkt om du vill ha en konstruktiv, saklig och framför allt faktaspäckad debatt.

www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Fortsatt-okning-av-utrikes-fodda-i-Sverige/

www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Statistik-efter-amne/Befolkning/Befolkningens-sammansattning/Befolkningsstatistik/25788/25795/Topplistor-kommuner/290736/

Ska bli kul att få veta var Biffus bor. Haparanda känns uteslutet, så det bör ju vara Södertälje eller Botkyrka.
  • Svt
    Biffus skrev 2014-11-24 19:33:31 följande:
    Fast de där ligger inte ens i Sveriges tre mest invandrartäta kommuner... 
    Nej, men förorter. Eller har vi vuxit i debatten?

Om du bara berättar i vilken av de tre mest invandrartäta kommuner du bor i, så kan vi nog komma vidare relativt fort.

• Svt
    Spånga-Tensta inte ens i närheten? Okej.
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-25 09:47:24 följande:
    Såg att du skrev om att växa i debatten i ett inlägg.

Apropå det så väntar jag fortfarande på ett svar om på vilka grunder du klassar Aschberg som jude och varför du kallar honom Aschelberg. Och det där med judemedia - är det sånt som ni tar upp på seanserna i SD?

Jag tycker rent generellt att FL har blivit rätt dåliga på att ta bort nazistinfluerad avföring.

Petar in ditt inlägg igen. Det är faktiskt rätt obehagligt för att uttrycka mig milt.
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.

Bara för att nyansera bilden.
    Inte ska vi hålla oss till ämnet, så vi citerar ett inlägg från en annan tråd. Bra så.

Eller hade du något att komma med?
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!