Smutsiga sanningar om SD!
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2889798-sd-om-flygbladen-vi-hade-inte-formulerat-oss-sa-
SD-politiker: Tjusiga tiggarflickor kan träffa svenska killar:
www.metro.se/nyheter/sd-politiker-tjusiga-tiggarflickor-kan-traffa-svenska-killar/EVHokc!sWVBmPmTUwz82/
Nolltolerans jo jag tackar.
Näthatande före detta politiker jobbar kvar i SD: www.expressen.se/nyheter/nathatande-fore-detta-politiker-ar-kvar-i-sd/
Om det fanns någon nolltolerans mot rasism och främlingsfientlighet så skulle hela SDs ledning försvinna.
Detta platsar nog fint in här.
www.expressen.se/nyheter/vill-inte-se-ut-som-smutsiga-rumaner/
Verkar vara standard att tala på det viset i de kretsarna, med tanke på att ingen utom reportern verkar förvånad...
Jag är rätt förtjust i den här som ett exempel på att de SD-kramare vi ser här på FL har sin direkta motsvarighet ute i verkligheten. SD i Luleå vill satsa på landsbygden - den skånska
www.nsd.se/nyheter/lulea/sd-kopierade-hela-sitt-budgetforlsag-9692361.aspx
SD-sympatisören som sexofredade elva politiker är nu dömd till fängelse och skadestånd. Här är hans kommentar om sina trakasserier som han dessutom "glömt" att han redan erkänt:
"Men det är ganska läskiga sms?
? Jag tycker de är ganska bagatellartade. Man kan hitta läskigare varje dag på nätet.
Men att få ett sms om att ett gäng kåta sverigedemokrater tänker köra in sina kåta kukar i dig, hade inte du blivit rädd?
Den kanske smutsigaste sanningen om SD är SDs militanta falang jämte andra sympatisörer och allsköns jimmieälskare som inte reagerar på vad extremisterna säger och gör utan istället reagerar på de som lyfter fram vad extremisterna säger och gör.
Jepp. Sektliknade beteende.
SD-sympatisören som sexofredade elva politiker är nu dömd till fängelse och skadestånd. Här är hans kommentar om sina trakasserier som han dessutom "glömt" att han redan erkänt:
"Men det är ganska läskiga sms?
? Jag tycker de är ganska bagatellartade. Man kan hitta läskigare varje dag på nätet.
Men att få ett sms om att ett gäng kåta sverigedemokrater tänker köra in sina kåta kukar i dig, hade inte du blivit rädd?
SD-politikern som försvarades här på FL av SDare som menade att man inte behöver ha nazistiska sympatier för att man gillar att posera i naziprylar sitter inne för grovt vapenbrott.
I samband med att han häktades misstänkt för vapenbrott avsade han sig sin plats i kommunfullmäktige. Före det var han en mönsterkille
http://www.expressen.se/kvallsposten/tidigare-sd-politiker-domd-till-fangelse/