Smutsiga sanningar om SD!
Digestive skrev 2015-12-31 00:40:08 följande:
Jag vet inte hur du är funtad men jag är iallfall exakt och precis den samma i verkligheten som här och tror exakt och precis det samma om dig. Det vill säga att om vi gick i samma skolklass, så är jag helt övertygad om att du hade hånat mig bara för att jag råkat ha sagt någonting fel, upprepade gånger, alltså precis som här.Fråga ett: Är det verkligen ett beteende du står för? - tjat om offerkoftor bekräftar det samma som att svara ja, det hoppas jag att du förstår.
Du får såklart fortsätta försöka övertyga läsare om att trådens innehåll är off-topic, jag tror dock att du kommer att misslyckas väldigt fatalt. Det är helt enkelt ett konstigt påstående, speciellt när det aktuella innehållet är författat utav, ingen mindre än dig själv.
Fråga 2: Varför vill du inte kännas vid det som du själv skriver? - man kan göra misstag och spy så mycket galla att man själv får frätskador, det har garanterat hänt mig iallafall.
Upprepade gånger så kallar du mig för en "anarkistisk kristdemokrat" och trots upprepade hintar om partitillhörighet av ett annat slag, något som även min avatar visuellt hintar om. Jag är inte medlem i Kristdemokraterna, är dock medlem i Piratpartiet sedan nuvarande avatar kom på plats. Anser dock att Kristdemokraterna är det självklara valet bland de borgerliga partierna - då det sitter genuina arbetsbin i partiet, som presterar långt mycket mer inom det politiska arbetet än övriga, trots sin ringa storlek. På exempelvis område 8 (migration) så har de i sin budgetmotion mer än 4 gånger fler förslagspunkter, än övriga oppositionspartier har tillsammans, som också består utav fler sidor, än vad övriga oppositionspartier har fått ihop tillsammans.
Jag är helt klart en människa som hellre belönar flitiga politiker än ideologiska slashasar som blott talar vackert. Jag förstår dock inte varför min fallenhet för företagssamma politiker ska definera mig som person, när jag som person har hintat om helt andra beståndsdelar.
Fråga 3: Vad vill du uppnå med det här beteendet? - kanske har det med fråga ett att göra, kan man lätt tänka.
Svara på dessa frågor så att vi kan återgå till att diskutera trådens innehåll och vad bland annat fråga 2 syftar på, lite mer ingående sen. För du är väl i ett diskussionsforum - Fråga 4: - för att diskutera?
Jag kan inte se hur en on-topic-diskussion ska kunna uppstå överhuvudtaget om inte dessa störande moment som frågorna berör reds ut och pajkastning, det har iallafall jag tröttnat på nu.
Den här tråden handlar om SD, det är ett ämne jag anser intressant av flera skäl, dina åsikter är jag däremot fullständigt ointresserad av så länge dina inlägg dels präglas av dina språkliga tillkortakommanden och dels av ditt grälsjuka uppmärksamhetsbehov.
Starta en språktråd och ta mina citat dit, försök lära dig något av de svar du eventuellt får - återkom sen så ska jag besvara dina frågor.
Men starta en ny tråd i så fall, den här tråden handlar om SD inte om Digestives intellektuella irrfärder.
Gott nytt år, Digestive!