Inlägg från: FiaMedFunkk |Visa alla inlägg
  • FiaMedFunkk

Smutsiga sanningar om SD!

FDFMGA skrev 2014-11-16 16:25:28 följande:
    Nej, det har jag inte.

Men allt är relativt - och relativt en sverigedemokrat har jag förstås järnkoll, vilket i och för sig inte säger så mycket.
    Bra, då har vi kommit fram till det. Och då kan du låta judedebatten föras av de som faktiskt har någon koll istället för att fäkta mot väderkvarnar.

Jag gissar dock att det inte är det enda ämnet du inte har aluminiumkoll på.Foten i munnen
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-16 20:40:36 följande:
    "Judemedia" är ett bra exempel. Väldigt populärt bland nazister.
    Så nu har jag migrerat till facket "Nazist"?

Undra vad min mamma ska säga nu?
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 20:56:10 följande:
    Brottskulturen? Du menar den enda personen i hela "sjuklövern" som blev dömd för licenssmitning? Om det är brottskultur så har jag inte nog starka ord som kan beskriva brottsligheten inom SD. 
    Min herre menar givetvis av sittande riksdagsledamöter...

För annars blir det lite genantSkrattande
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 21:06:08 följande:
    Ja, jag har sökt på samtliga nu sittande ledamöter. Resultatet finns tidigare i den här tråden. 
    Ville bara förtydliga att det givetvis inte rör sig om samtliga politiker, utan enbart riksdagsledamöter.
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-16 22:00:57 följande:
    Du blir skedmatad med var uppgifterna du efterfrågar finns och ändå klagar du på att du inte får svar på dina frågor.

Och om du tycker det här forumet är så värdelöst, varför återvänder du år efter år under olika nick? Hur många gånger ska du kastas ut?
    Jag vet inte riktigt vilka vanföreställningar du har, men jag visste inte ens att forumet fanns 2013.

Men vad som nu gör att du kan sova...
  • FiaMedFunkk
    FDFMGA skrev 2014-11-16 21:50:29 följande:
    Fast nu har ju du frågat mig om Biffus inlägg ett flertal gånger i en annan tråd. Jag har länkat och jag har skrivit inläggsnummer och trådrubrik.

Mer kan man ju knappast begära - och om det inte finns någon hemma då så kan du knappast skylla det på andra.

Vill du ha en länk till tråden där du påstod att du skulle rätta till felaktigheterna,  eller är det trådrubrik och inläggsnummer som gällerSkrattande
    Ni kan verkligen inte hålla er till ett ämne? Oavsett hur många chanser man än ger er, så spårar det ur i once upon a time in naziland...
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 22:11:52 följande:
    Säger den som citerar en annan persons inlägg för att sedan gå helt off topic? Varför inte svara på det FDFMGA skrev istället? Du var ju med i diskussionen förut. 
    Vad är det du vill ha svar på? Ställ en adekvat fråga och få ett adekvat svar. Eller fortsätt svamla och få svammel tillbaka.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 22:30:12 följande:
    Familjeliv "föddes" 2003. Står längst ned på sidan. Herregud, det var det första jag noterade när jag blev medlem 2012.

Sova? Allvarligt, är det ditt bästa retoriska "grepp"?
    Alltså, du kunde alltså missförstå en av de enklaste meningarna jag konstruerat i mitt liv. Grattis. Du är en total xxxxx. Foten i munnen

JAG visste inte att forumet fanns 2013. Har jag accentuerat tillräckligt?
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 22:32:33 följande:
    Och pang! Så var argumenten helt slut. Dessa SD-nissar är ju underhållande...
    Jo, så den enkla frågan kunde inte rendera ett enkelt svar..utan det blev pang. Som i förorten.
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 22:50:56 följande:
    Vilken enkel fråga? Menar du när du mitt uppe i en diskussion frågar varför vi inte håller oss till ämnet, fast det är du som går ifrån ämnet och svamlar om nazism? 
    Okej, ber om ursäkt om jag avvek från kursen. För det brukar ju du och din svans aldrig göra. Men visst, jag skäms lite, då jag borde föregå med gott exempel, då jag gillar att hålla mig till ämnet.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!