Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Smutsiga sanningar om SD!

KillBill skrev 2015-06-02 20:32:12 följande:
    Vad är det som du inte förstår? Hess har en Hovrättsdom på att han har uttryckt sig okunnigt och kränkande.
    Och Sture Bergwall hade åtta fällande morddomar tills han blev helt frikänd.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-07-21 23:14:31 följande:
    Något som slog mig.

Vem fan har Hitler-Altare hemma????

Är man riktigt sund då?

Någon här som har?
    Hand upp!
    Folk har jag tavlor på Stalin och Mao hemma på väggen. Varför ska man inte kunna ha en tavla på Hitler?

Det finns många som samlar på nazistprylar som inte är nazister, till exempel Ozzy Osbourne och Lemmy Kilmister.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-22 08:14:36 följande:
    Tja, jag har aldrig förstått om Gert är en skicklig parodi på en sverigedemokrat eller inte - men ju mer man hör om SD-klanens framfart desto mindre betydelse har det om han är äkta eller inte. Tja, Gert anser ju att det är normalt med ett Hitleraltare hemma,  i alla fall.
    Tycker du att det är normalt att ha Stalin- och Mao-tavlor hemma på väggen och kommunistpropaganda och diverse kommunistprylar från kriget?
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-22 11:49:22 följande:
    Finns mycket som jag anser vara sjukt, Stalintavlor på väggen till exempel.

Men även beteendet att ständigt skylla på andra, SD:s paradgren, som du medvetet eller omedvetet parodierar.

Tänk om någon islamist som ertappats med tändhattar och kopplingar till IS-dyrkan och ett halvt ton sprängmedel, tillräckligt för att säkerhetsavståndet ska ligga på nästan en kilometer.

Herregud. SD-klanen skulle ha vajat av fasa och förtjusning och du skulle ha startat 437 likalydande trådar på FL. 

Själv blir jag inte förvånad över att packet dyrkar Hitler och beväpnar sig med sprängmedel tillräckligt för att kunna döda en jävla massa människor.
    Det är ungefär lika många av SD-packet som dyrkar Hitler som av S-packet dyrkar Stalin, Mao och Lenin.

Du är bara för fånig när du gör kopplingar till IS och terroristattentat.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-22 12:44:14 följande:
    Knappast. S har en historia av att hålla distans till kommunism - medan SD:s ursprung och samtid har direkta kopplingar till rasism och nazism.

Att packet hade lagt beslag på ett halvt tom sprängmedel och fick hjälp av en kommunpolitiker från SD är ett faktum.

Att du inte förstår hur allvarligt det är med extremister som får tillgång till stora mängder sprängmedel förvånar mig inte.

Jag noterade att sportskytten ansåg att du är saklig och en god retoriker och debattör - det gör inte jag.
    Det är bara förnekelse från dig. S regerar tack vara Vänsterpartiet som var ett kommunistiskt parti på pappret i nästan 70 år. Kallar du det att hålla distans till kommunism?

Och sen var det Göran Persson som sa till några av partiets äldre kvinnliga väljare så här: "Ni kommunister!" Finns på youtube.
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-07-22 12:56:04 följande:
    Ozzy och Lemmy har inga Hitleraltare och är så långt från nazister man kn komma.
    Jag vet att de inte är nazister, men jag har läst deras böcker. Lemmys lägenhet i LA är proppfull av nazistprylar. Ozzy har även sagt i sin bok att han är en stor samlare av nazistprylar.
  • Gert

Jag har aldrig kallat någon för idiot. 

• Gert
    m8r9a1j2 skrev 2015-07-23 01:29:03 följande:
    Du kan ju inte vara seriös! Du tar små enskilda händelser och gör det till stora rubriker, det är ju befängt. Väldigt kännetecknande för SD-anhängare dock.
    Är 70 år av kommunism små enskilda händelser? Vänsterpartiet och inbitna kommunister sitter i samma grupp i Europaparlamentet.
  • Gert

Alexandra Pascalidou ringde, hon ville ha tillbaka offerkoftan. 

• Gert

Så mycket "smutsiga sanningar" om SD och ändå är de snart det största partiet.

Vi tackar för er hjälp på vägen!

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!