Smutsiga sanningar om SD!
Jag hörde på radio att Löfven hade shoppat för 300 000 på NK i helgen.
Jag hörde på radio att Löfven hade shoppat för 300 000 på NK i helgen.
Ja, det är skamligt av SDs riksdagsledamöter och man kan inte sluta förundras över hur detta parti kan lyckas attrahera så pass många väljare.
Skall bli intressant höra Tråkesson förkunna sitt kvarblivande eller avstigande som SD-chef på fredag.
Velouria,. Komplett töntig klon av riktig humor där, med dinosaurien. Drömmer du eller lever du?. Du är Putlers bästa vän.
SD-nämndeman: "Deportera packet"
www.expressen.se/nyheter/sd-namndeman-deportera-packet/
Vi måste ge personen lite cred för att han åtminstone vågade sig på ett försök
Annars blir det liksom så att du kommer till diskussionen iförd baddräkt i tron att det bildligt talat handlar om vattenpolo när det i kallelsen till matchen - den du i princip vägrar läsa- framgår att det spelas landhockey.
Skyll inte på mig när du blandar ihop allt som vanligt och ska uttala dig utan att du vet vad du uttalar dig om.
Jag gillar Gerts representativitet.
Alltså, tar man del av Gerts synpunkter här på FL så kan man få en hyfsad uppfattning om hur sverigedemokraten är konstruerad, tror jag
Det där är rätt lustigt såtillvida att SD så ofta försöker definiera svenskheten.
I myten om svenskheten så är vi återhållsamma och stabila - men också så säkra på oss själv att vi vågar erkänna våra misstag.
Alltså så långt från hur SD-aktivisterna på nätet agerar som bara tänkas kan.