Inlägg från: Sensitiveguy |Visa alla inlägg
  • Sensitiveguy

Smutsiga sanningar om SD!

Gert skrev 2014-12-22 18:11:40 följande:

Jag hörde på radio att Löfven hade shoppat för 300 000 på NK i helgen.

Usch, vilken vidrig man. Om det är sant.
  • Sensitiveguy
    KillBill skrev 2015-03-10 20:24:42 följande:

Ja, det är skamligt av SDs riksdagsledamöter och man kan inte sluta förundras över hur detta parti kan lyckas attrahera så pass många väljare.

För att de är lika knasiga de med; väljarna.
  • Sensitiveguy

Skall bli intressant höra Tråkesson förkunna sitt kvarblivande eller avstigande som SD-chef på fredag.

• Sensitiveguy
    edwin47 skrev 2015-03-30 01:19:15 följande:

Velouria,. Komplett töntig klon av riktig humor där, med dinosaurien. Drömmer du eller lever du?. Du är Putlers bästa vän.

Jag tror du hamnat i fel tråd om du eftersöker SD-ryggdunkar.
  • Sensitiveguy
    Velouria skrev 2015-03-30 17:43:34 följande:

Vi måste ge personen lite cred för att han åtminstone vågade sig på ett försök

Ja, dock kändes det utsiktslöst från första början, men visst.
  • Sensitiveguy
    FDFMGA skrev 2015-04-12 19:38:39 följande:

Annars blir det liksom så att du kommer till diskussionen iförd baddräkt i tron att det bildligt talat handlar om vattenpolo när det i kallelsen till matchen - den du i princip vägrar läsa- framgår att det spelas landhockey.

Jag undrar varför "hon" blev tyst... Gert, alltså.
  • Sensitiveguy
    nihka skrev 2015-04-13 19:11:12 följande:

Skyll inte på mig när du blandar ihop allt som vanligt och ska uttala dig utan att du vet vad du uttalar dig om.

Men... Du blir väl inte förvånad när en sverigedemokrat skyller ifrån sig? Hade hen inte haft sådana egenskaper hade hen inte varit sverigedemokrat.
  • Sensitiveguy
    FDFMGA skrev 2015-04-13 20:05:53 följande:

Jag gillar Gerts representativitet. 

Alltså, tar man del av Gerts synpunkter här på FL så kan man få en hyfsad uppfattning om hur sverigedemokraten är konstruerad, tror jag

Ja, hennes representativitet är rätt slående.
  • Sensitiveguy
    FDFMGA skrev 2015-04-13 20:12:19 följande:

Det där är rätt lustigt såtillvida att SD så ofta försöker definiera svenskheten.

I myten om svenskheten så är vi återhållsamma och stabila - men också så säkra på oss själv att vi vågar erkänna våra misstag.

Alltså så långt från hur SD-aktivisterna på nätet agerar som bara tänkas kan.

Ja, ironin står som spön i backen.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!