• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

ancl skrev 2014-09-29 21:19:28 följande:

Hade bim idag men inte fått mens. Ska testa i morgon bitti

Lycka till! Håller tummarna på pluss! :)

Jag var precis på toa, och kollade mig lite..

Såg att jag fått mjölkig flytning (ursäkta infon, haha) på fingret när jag undersökte mig.

Som en genomskinlig flytning fast mer dimmigt vit? Betyder det att jag har/har haft äl eller vad innebär en sån flytning?

Nån mer som haft så?

Hade Äl mellan 25-28 nångång. Enligt appen den 28/9.
  • Frallanz
    bellsi skrev 2014-09-30 07:45:19 följande:

Hej, nu är jag också tillbaka:)
    Vi sexa mellan dag 9 och 16, 5 gånger under den perioden. Försöker sexa för att vi vill de och inte känna press:) men det är svårt.
    Har bim cirka 10/10 så nu väntar med spänning:)
    När han ni bim? hur har det gått för er? 
    Jag fick natten till söndags jätte ont i nedre magen/äggstockar?livmoder? och det har hållt i sig ända till nu med, vet inte om det är tecken inbillning eller annat:)
    Kram*vi håller tummarna

Då sexa vi lika många gånger och under samma period :)

Jag känner att det inte tagit sig denna gången, men hade inte räknat med att det skulle göra det på första försöket heller.

Men samtidigt glad över att jag inte har några förhoppningar o att hjärnan är inställd på att få försöka nästa Äl ist, för då gör det inte ont när testet visar neg eller när mensen dyker upp.

Varför har man en vit och vattnig flytning vid Äl? (Efter äl förmodligen då jag fick det igår o min äl är över).

Den är mjölkfärgad liksom, dimmigt vit? Någon som har erfarenhet o kan berätta vad den föytningen innebär?
  • Frallanz
    skepparbarn skrev 2014-09-30 10:56:34 följande:
    Men det är ju typ 15-16 dagar sedan jag skulle ha äl. :( är inte det lire väl sent? Får se hur det går. Testerna kommer på brevlådan idag så får testa imorgon igen. Annars är det nog tidigt missfall igen..
    Vissa får blödning vid bim, andra mellan äl och bim har jag hört :)

Och så länge det inte är en riklig blödning, och gör ont så är det nog ingen fara.

Är blödningen mer rosa eller är det mörkt?

Håll oss uppdaterade!
  • Frallanz
    moasam skrev 2014-09-30 14:15:37 följande:

Grattis till alla som plussat!! Världens mest avundssjuka människa här men jag menar verkligen mina grattis, älskar att se att folk plussar. Tänk vilken underbar del av livet som börjar nu liksom!:)

Du är inte ensam om att vara avundsjuk, här är en till nämligen och det har man all rätt att vara tycker jag men såklart blir jag lycklig och glad över att det dyker in mer pluss här o där :) otroligt roligt o se alla dessa plus hittills och jag hoppas på många fler innan årets slut!
  • Frallanz
    moasam skrev 2014-09-30 14:46:46 följande:

Nån som brukar få som mensvärk kring äl?

Jag brukar få en svag molvärk vid äl. Om det nu är före, under eller efter vet jag inte. Men fick den molvärken den 25/9, och enligt min app skulle den ha inträffat den 28/9, så nångång mellan 25-28 förmodligen.

Just nu sitter jag med en fruktansvärd molvärk :( samma värk jag får samma dag mensen kommer, svårt o kpncentrera sig på annat än den när det värker så :( bärjade igår eftermiddag.
  • Frallanz

Beklagar kiki10! :( fy så tråkigt!

styrkekramar!!

Jag har 11 dagar till BiM och känner att det ömmar litegrann i tissarna, men kan ju vara va aom helst, dock aldrig varit öm i dem såhär långt innan mens. Jaja, bara att invänta bim o sluta känna efter...

• Frallanz
    hannap90 skrev 2014-10-01 14:16:57 följande:

Hoppar in här :) skulle haft mens igår men den lyser med sin frånvaro. Testade imorse men negativt. Har stickningar i nedre delen av magen + ömma bröstvårtor. Kan ju dock lika väl vara mensen som är på gång. Hoppas inte:)

Håller tummarna för dig! :)

Och fär er andra med såklart!
  • Frallanz
    emzerus skrev 2014-10-01 20:51:56 följande:

Har varit bortrest men nu hemma igen och har försökt läsa ikapp era inlägg :)

Har haft ÄL (ihelgen enligt min beräkning) och vi hade sex varje dag from tisdags förra veckan tills i måndags så vi borde ha prickat in tycker jag :) Sen får vi se om det funkar... kanske inte är bra att ha varje dag men nu körde vi så denna gång iaf...

Ni som har plussat- GRATTIS!!!! :) Hur fort började ni märka nå symtom/förändring?
    Jag har bim den 12 oktober tror jag iaf... så illamåendet jag känner nu borde bero på nå helt annat gissar jag...men man undrar ju ändå...

Vi har bim samtidigt! :)

Vi sexade dock inte varje dag... Mellan 16-21 blev det inget. Så det blev 21, 23, 24 (dock kom han inte den gången då vi blev avbrutna), 25 och 27. Enligt min app hade jag äl den 27e.

Men känner att denna gången blev det inget.. Känner inte alls nåt spec hopp för det, eller så. Känner mig tom bara och hoppas på att plussa i oktober ist.
  • Frallanz
    kajsaaaa skrev 2014-10-01 23:14:32 följande:

Hej på er alla härliga människor, jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig, jag har haft min mens rnt den 11-12 i 2 månader, jag undrar när jag ubgefär har min ägglossning vet inte riktigt hur man räknar, jag och killen har försökt sen i juni. Med vänliga hälsningar :)

Hej och välkommen!

Man brukar ha ÄL mellan 14-16 dagar from senaste mensens första dag. Har hört 12-16 dagar med, så vet inte riktigt vad det är som gäller, men 14-16 dagar är väl som mest "normalt".

Prova dig fram med ÄL stickor?
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!