Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Åååh, dumma familjelivs forum! Jag följer rätt bra det här med notifikationerna, och ibland missar den att visa uppdateringar..därmed trodde jag inte du hade svarat. Men så fick jag mina aningar och kollade, och så hade du svarat! Så du vet varför det tog sån tid :)
Ja, dom testen är bra :)
Tack, det var snällt :) då hoppas jag ditt ägg är extra mottagligt runt ÄL denna månad då, istället :) Ja, absolut. Jag har lagt ner större delen av förhoppningarna denna månad, så får vi lägga krutet på 2015 istället :) oops, det kanske är mindre bra det också. Men orkar du med vardagen då, med så lite sömn? Vad jobbar du med? eller studerar du?
Yes, så bra! ;) Ja kanske lite så :) Inte så kul det med vikten :/ Är så att du måste ner? Eller mår du bra i övrigt, har bra värden osv? Ja, det är ju inte jättekul att vissa kan äta precis vad dom vill, jag är då inte sån iallafall. Jag tycker era barn ska få lika mycket av varje, du verkar vara en väldigt fin människa! <3
Aah, ja då spelar det ju inte så stor roll :) jag älskar både vin och öl, men blir jag gravid så finns det rätt trevliga alkoholfria, så ingen förlust där ;) det jag oroar mig för mest är nog att jag måste sluta snusa när den dagen kommer. Jag har snusat sedan -98 med någon paus däremellan, så det kommer bli tufft. Klart jag kommer sluta, men jag kommer nog inte vara en trevlig människa :P
Åh, tack! <3 har ont på ett sätt redan nu som jag aldrig haft. Har alltid småhugg i tjejmagen hela månaden (vilket kvinnokliniken skyller på äl, men äl varje dag.. Wut?!) men nu känner jag ju mina hjärtslag i tjejmagen och imorse tog jag mig knappt upp. Ont hela dagen och mår illa som ett cp nu efter middagen, kan inte ligga ner för då hulkar jag bara tills det kommer luft. Nytt år, nya möjligheter! ;D håller tummarna helt klart! :) Jadu, vardagen är lite jobbig, men det funkar väl någorlunda ändå. Jobbar med industri så arbetar med kroppen hela dagarna, vilket piggar upp medans man jobbar. Hade jag suttit still hade jag nog somnat på jobbet :) vad jobbar du med?
Jag har BMI på 33,och alla tjatar på att jag måste ner hela tiden. Däremot så ser jag ut att väga 10kg mindre än jag gör, så har nog tung benstomme, har aldrig brutit något än iaf. :) har bra blodvärde (donator pga ovanlig blodgrupp) och bra blodtryck osv, så allt är ju bra annars. Haha, vad underbart det hade varit att kunna äta allt och inte bry sig ett smack! Aawh, vad söt du är! Tack detsamma! <3
Aah,låter som min moster, hon slutade under graviditeten och ammandet, sen börja hon igen tills hon blev gravid igen ;) vill ha hennes fertilitet. Hon har blivit gravid 4ggr på 4år,trots en äggstock. Haha, gud, minns då jag slutade med nikotin, var ett helvete första 2 dagarna, sen gick det bättre :)
Vart bor du? :)