Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Hade/har BIM igår eller idag. Fick grym mensvärk redan i lördags. Igår sprang jag på toa stup i kvarten eftersom jag trodde mensen kommit. Men icke. Gjorde ett test på morgonen då jag misstänker det var bim. Men visade negativt. Idag måndag har värken avtagit och ingen mens i sikte. Gissar på att det är kroppen som spelar mig ett spratt. Bara för att man vill så pass mycket. Ska vänta några dagar innan jag testar igen. Säkert mensen som ligger på lur. Jobbigt...
Viljan finns ju där oavsett om vi vill tänkta på det eller inte, det går bara inte att sluta hoppas! Och ju närmre BiM man kommer, desto starkare blir viljan antar jag.
Så var det iaf för mig förra månaden då vi trodde att jag var gravid, nu när vi bestämt oss för ett första försök så känns det väl lite halvt lugnt just nu... men tror inte att jag kommer vara lika lugn och avslappnad veckan innan BiM nu när jag vet att vi gjort första försöket till en knodd :) Uppdatera oss om hur det går!
Och till er allesammans, så ber jag om ursäkt för att jag inte varit så aktiv här på FL. Har varit bortrest över helgen och haft en hel del att stå i här hemma så har inte hunnit med så mycket skrivande, men försöker svara på kvällarna när det är lite lugnare :)
KRAM PÅ ER!