Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Oj, jobbigt att vara så rädd! Klart jag tänkt tanken att det kanske inte går, fast hoppet har jag ändå alltid haft :)
Ja, precis, så står man där med ett bestämt namn och så kommer det ut en tjej! :P
Det där med att lägga upp en bild kl fem känns inte som ett skämt längre. Här ligger jag vaken, kan inte sova fast ögonlocken är tunga. Mina bröstet skavde så mycket innan läggdags, så jag tittade på dom i spegeln. Dom var större, mörkare i färgen och knottriga, bröstvårtorna alltså. Kändes som ett tydligt tecken och en direkt biljett till insomnia :P snart två timmar kvar tills mannens klocka ringer och då blir det test! Vill veta nu!
Haha, meh, varför säger du så, det är väl en extremt charmig egenskap ;) nä, får hoppas de får det bästa av mig och det bästa av min man, resten låter vi vara osagt ;)
Det är bra! Hoppet måste finnas, annars lär det aldrig ske.. Hur länge har ni försökt? :)
Haha, precis! Bah "öhm.. vad hade vi för namn på en tjej nu igen?!!?"
Men oj! Hoppas på symtom! :D
Men jahaaa, hur gick det nudå? Eller tog du dig inte upp? :P Vill också veta ju! :D
Haha, joo, extreeemt charmig ;) Jo, det hoppas man ju definitivt! :D Ska bli kul att veta vem dom liknar mest osv ^^
Så, vad vill du helst ha för kön på första barnet? Om du fick välja ;D