Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Ja, det är en riktigt bra serie :)
Jamen dåså, tycker nästan att Dylan får finnas på eran lista om din man gillar det :) Bättre att ha några fina att välja på än inga ;D
Ska se till att min barn inte döper sina djur till namn man kan ha på personer, dom får gärna ta typiska djurnamn (Smulan, Flisan, Piff, Puff) ;P
Jag är också väldigt intresserad av det, därav fick katten det av ren impuls. Loke är ett av dom finaste namnen i mytologin, och nu ångrar jag lite att han fick namnet :)
och vackert. Får se om jag inte lyckas övertala honom i slutändan ;) Haha, tur kanske att han skrattar åt hans egna förslag?
Ja, kanske det :) Sant! Jag har precis återupptagit akvariehobbyn och ska skaffa fiskar efter löning, har bara planer på att ge dom lite töntiga namn som jag aldrig skulle få för mig att döpa mina barn till ;) Ja, jag tycker även fiskar ska ha namn... ;) Aha, där ser man. Men namnet finns ju i familjen iallafall :)
Men doh! Du kan nog lyckas övertala honom, om inget annat så dra förslaget igen när du fött en dotter, så kanske han är mjuk och lättövertygad ;D Haha, jadu, vissa namn skrattar vi båda åt, ett skumt namn han och några kompisar lyckades få ihop på fyllan är helt galet, "Clitoria".. Du hör nog själv vad det kommer från... Karlar! ;)
Haha, namn på fiskar? det var nytt :) Ska du ha massa olika då eller hoppas du ser skillnad på dom? :P
Får trösta mig med det :)
Juste, jag fick en lillasyster när jag var 19, hade då tanken att döpa en dotter till Nellie lite sådär halvt, var fortfarande osäker, men slutade med att min syster fick heta det :P