Moorii skrev 2014-12-09 11:06:52 följande:
Ja, det hoppas jag med! :)
Men näää..va? Vilken typ. Sånt är ju lite känsligt. Det får mig att tänka på Vänner, haha. Monica avslöjade det namnet hon hade bestämt till sin framtida dotter för Rachel som precis fått barn, klart hon ville ha just det då ^^
Haha, vad roligt! Nu blev jag på lite bättre humör ;) Skoj, känner igen mig där! Vi tog hand om 4 vildfödda kattungar när de var 3 veckor. En av dom fick namnet Dylan och skulle bli våran, men han dog tidigt av njurfel :/ Det namnet har jag tänkt skulle vara fint, men det känns ju lite fel som du säger.. våran nuvarande heter Bruce, men det får han behålla för sig själv ;) Vad heter din katt? Lovar att inte sno det ;)
Sånt är riktigt känsligt! Tycker man kan ha lite överseende ändå, oftast har man ju tänkt ut namnet ordentligt och sen snor någon det.. känns så fel. Man ska ju lyckas komma överens med namnet med barnets fader också, iinte alltid namnen går hem där heller.
Haha, jaså? Men gud, det programmet verkar ju iallafall spegla vad som händer i verkligheten ;P
Haha, vad bra att du blev på bättre humör ;) Hm, men är katten död kan det ändå vara fint att döpa en son efter honom :) Dylan är ett jättefint namn också! Min kompis blev iof döpt Matilda efter en kanin, hennes bröder fick välja namn (hon tycker självklart att det känns skumt, men bryr sig inte så mycket, skrattar mest åt det :P)
Oliver är också förstört för mig då jag haft en katt som hetat det, Micke har en kanin hetat osv. Man tänkte ju inte riktigt på att man förstör namn när man döper vissa djur.
Min katt heter Loke, hade ingen tanke i världen på att döpa en son till det, nu går det inte alls :) haha, vill någon här sno det så får dom göra det ;)