Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Ja, jag är så ivrig i att få höra pluss från er snart att jag får ont i magen haha.
Nu vill jag också få testa! Känns som en evighet till BiM.
Ja, jag är så ivrig i att få höra pluss från er snart att jag får ont i magen haha.
Nu vill jag också få testa! Känns som en evighet till BiM.
Åh. Dagarna segar sig fram nu.... Fortfarande knappt några symptom förutom molvärk i magen. Eller är jag inte lite yr och trött? Och lite huvudvärk?? Haha. Man inbillar sig ganska mycket. En sak jag märkt är att jag har varit väldigt törstig de senaste fyra dagarna. Lixom helt torr i munnen fast jag dricker lika mycket som vanligt. Vet inte om det kan va nåt. Väldigt spänd nu. Försöker intala mig att det inte är ngt men vet att jag kommer bli väldigt besviken om det blir neg på torsdag... Lycka till tjejer!
Vill att min mens ska komma igång NU så att utredningen kan börja!! Hoppas alla som har symptom plussar nu!:)
Jag kunde inte hålla mig..
Stort grattis Luttanlej :D Så underbart!
Var hos doktorn idag då jag mått skit sista veckan, han testade där men det var negativt. En vecka kvar till BIM så kanske kan hålla modet uppe? Igår och idag har jag sovit mellan 18-08, händer aldrig annars! Och så har jag haft väldigt mjölkiga flytningar och inte alls så torra som dem brukar bli efter äl. Vad tror ni? Fortsätta våga hoppas?
Okej, ja det är ju svårt och säga om det är nåt fel på mig och min sambo då jag aldrig låtit honom komma i mig, men nu dessa dagar är de första han fått göra det ;) jag kan ju förstå om det inte tar sig på första försöket, räknar inte med att det ska gå så snabbt för mig att bli gravid heller. Men vill heller inte behöva vänta ett år :/
Ååh, stort grattis gumsan! Vad härligt att plussen börjat "strömma" in :D ja, tant röd kan dra långt åt skogen för i denna tråd har hon inget att göra ;)
Vad glad jag blir av o höra att det gick så bra och snabbt för er! Hoppas det gör detsamma för oss andra, jag vill verkligen inte vänta på plusset försök efter försök. Men det vill ju ingen så det är väl bara att fortsätta hoppas och ta emot all värme som ni tjejer sänder :)
Har en skum fråga.
Efter sex försöker jag ligga kvar en stund, höjer benen i luften lite för att låta gravitationen göra sitt.
Sen håller jag en hand under och går på toaletten. Oftast kommer det lite i handen precis innan jag sätter mig. Annars kommer det i toaletten.
I söndags däremot, kom det varken i handen eller i toaletten.
Kom inte heller något i trosorna under natten heller, Kan det betyda något?
Brukar ha äl på söndagar, borde haft det i söndags men enligt appen kan det också varit i måndags. Har haft sex varje dag sen förra fredagen(fertilitetsprognosen började förra torsdagen så missade första dagen)
Har sex en gång om dagen och nu har det hänt två nätter i rad att vi vaknar på natten och kör lite, dock inte fullt ut.
Kan vi fortsätta med härligt, spännande sex som vi har nu försöker vi nog fram till bim, har det då inte funkat blir det nog jobbigt besked.
Har tackat nej till en familjesemester nästa sommar för vi hoppas ju såklart på att få ett plus till, lite jobbigt bara att alla undrar varför. Tur att man alltid kan skylla på att man inte har råd, håller på att bygga här hemma.
Någon mer som har bim runt nästa helg (28-29/9)?
Sorry för långt inlägg, passade på nu när jag sitter vid datorn
Som någon nämnde innan så kom din sambo kanske inte lika mycket.
Har man samlag varje dag så varierar ju satsen en hel del till skillnad från om man väntar några dagar då är det mer sen än innan osv :)
Men vi håller tummarna för er!
Åh så mycket värk i nederdelen av magen. Kan ju också varit att jag inte vart och gjort nr 2 på tre dar nu heller. Haha ursäkta infon! Blev lite orolig nu när det kändes som tappen öppnat sig lite... Vet nån hur tidigt det händer innan mens? Är ju på bim -3 nu. Test imorgon bitti!
Jag undrar en sak, man vill ju inte ligga varje dag, har ju hört att det inte är bra att det ligger förlåt mycket sperma kvar i kvinnan för då kommer dom friska inte fram ordentligt. Vet ej om det är sant eller ej. Men hur mycket är lagom? Varannan dag eller vad tror ni? :O