Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Ztarduzt skrev 2015-03-09 05:51:43 följande:
Ja verkligen! Har kollat massa på 'livet på BB' och kommit fram till att många känner sig misslyckade vid ett snitt.. Jag hade ärligt inte brytt mig så länge barnet kommer ut friskt. Större delen beror på att barnet ligger fel vilket inte ens är ens egna fel så varför dom känner så undrar jag lite. Haha, när katten är borta dansar råttorna på bordet ;) våra är på bordet då vi har fönstret öppet där ibland så dom får gå in och ut som dom vill, men är fönstret stängt är det inte lika kul :p
Haha, ojdå, medkänsla! Jag tappade en del hopp då tempen sjönk från 36.94-36.74 idag, men vi ser väl vad som händer! Känner mer och mer som sambon - det händer när det händer och är inget man kan tvinga fram. Samtidigt vet jag inte vad den temp ändringen innebär fören imorn typ. Kul när appen inte ens vet min lutealfas så man går i blindo hela tiden. Hoppas på en temp höjning imorn igen och att den håller sig där i 9 månader.
Blir dock galen på grannarna, dom har en hund som ylar heeela natten..
Jag håller absolut med din sambo, helt rätt! Exakt så kände jag mig efter första försöket med denna. Att det kommer när det kommer, det var så vi sa till varandra när vi bestämde oss för att sluta med skydd (vi använde dock aldrig nåt annat än avbrutet samlag). Så vänta och se du bara, njut av livet med din sambo och fortsätt som du gjort hittills så ska du se att din kropp är så harmonisk att där växer ett frö inom kort! :)