Ztarduzt skrev 2015-02-06 16:45:03 följande:
Tack, fick läsa på ett annat forum att mina namnval inte passar i en svensk vardag.. Tur man inte bryr sig så mycket om vad dom tycker, haha ;)
Liam är jättefint, får hoppas han ser ut som en Liam när han kommer ut också, annars blir det ju jobbigt att komma på nytt och allt. :)
Jadu, enligt tempen hade jag tydligen äl den 26 januari, äl+8 fick jag en dipp och idag äl+11 har jag cp jävla ont i livmodern att jag är 100 på att mensen kommer ikväll, väntat hela dagen på jobbet men icket än.. Känner mig uppblåst och känns som att livmodern är dubbelt så stor.. Tappen håller sig hård också.. Jävla kropp :p
Men vetdu, skitsamma vad folk tycker om de namn man planerar på sitt barn. Det kommer alltid finnas dem som slänger sina lite sämre åsikter om vad man själv tycker om nåt man själv väljer, finns ju dem som tom blir sura över att "fasen att jag inte kom på de namnen först" osv, jag tycker iaf om mitt val av namn, sen om nån annan tycker att det inte passar så synd för dem för det är mitt barn och jag som bestämmer :)
Jag tycker iaf att dina namn är jättefina och passar bra i svenskan med. Så bra att du inte bryr dig!
Ja nu är inte din kropp speciellt snäll! :) men kan ju även vara bebis på gång, det vet man ju aldrig.
När jag och min sambo bestämde oss för att "nu kör vi på bebis" och slutade skydda oss efter min senaste mens den 12/9, så hade jag ställt in mig på att det är väldigt normalt att det tar upp till 1 år innan man kan få ett plus, så jag tog det här med bebisverkstaden ganska så slappt. Men när jag sen började närma mig BiM den 12/10 så fick jag menskänningar, molvärk, trött och brösten spände lite som de alltid gör innan mens. Men det visade sig vara en bebis när jag testade mig på eftermiddagen, så ge inte upp eller så när du känner att "mensen är påväg" eller vad man ska säga för det behöver inte betyda mens :)
Hur går det idag då, nån mens i sikte?