Moorii skrev 2014-12-07 18:21:17 följande:
Åh fy, 23:55, det var inte att skoja med! :D I våra släkter är det någon som fyller på julafton, och min mans lillebror som avskyr att dela med sig fick en son samma datum som min mans son föddes, väldigt upprörande ;) men måste klart vara jobbigt att vara född så sent på året!
Här hoppas det på ett plus om en vecka eller två! ÄL 1:a december, har redan tagit tester efter flera dagar med lustiga symtom, men jag vet det är för tidigt.. så nu hoppas jag verkligen! Denna gång kan det gått vägen, men försöker hålla mig neutral, hur lätt det nu är..
haha ja, 23:55 var lite väl extremt att födas på :) Men var ändå rätt smart av föräldrarna att välja att han fick gå ett år efter så han iallafall blev äldst i klassen och alla vänner är födda året efter, blir kanske roligare då med moppe och allt :)
Oj, haha, det var extremt! Tror han får tänka om lite där och inse att man ibland måste dela ;) Jag "riskerar" att få ett bonus brorsbarn (vad det nu heter...?!) på min födelsedag, jag fyller år den 11 och barnet är beräknat den 15.
Haha, gjorde samma sak. Testade och testade, sen var BIM 7 dagar sen så hoppet ökade och sen BAAM, mens.
Håller tummarna för dig och jag hoppas du får ett positivt test! Jag hoppas min nästa ÄL verkligen kommer och att vi prickar den, beräknad den 19/12.
Väntan på ÄL och BIM är då verkligen odrägliga :)