Ztarduzt skrev 2015-01-08 14:05:50 följande:
Den har alltid varit någorlunda regelbunden ändå, men inte helt. Har legat på ungefär 28-31 dagar, men förra cykeln gick den över till 37 dagar vilket var rekord, och nu är jag på CD 38 denna cykel.. Första månaden jag tempar så har tyvärr inget att jämföra med.
Är det avhoppande äl så är det andra månaden i rad nu isåfall, så jag hoppas gyn kan hitta något fel och hjälpa mig med det. Kräver det pergotime, spolning eller bara extra progesteron så gör jag det, helt klart!
Påminner om mammas senaste graviditet med lillebror, hon spydde inte en enda gång och mådde prima. Alla var såklart avis på henne då hon bara flöt på genom hela graviditeten. med mig och min syster spydde hon i 3 månader så kan ju vara könsrelaterat och individuellt, hennes väninna hade tvärtom :)
Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
Det är ju helt otroligt att vissa ska behöva ha det jobbigt i bebisbakandet :( så tråkigt o höra om att man måste gå igenom olika saker fär att det ska hända nåt medan andra får till de på första, så orättvist! Men jag är samtidigt glad att det fibns hjälp att få, även om man måste gå andra vägar så finns det hjälp till en bebis :)
När jag plussade, så var min fördta reaktion "nej, varför sla det gå på första försöket fär mig när andra får kämpa i månader o ibland år?" Jag vet inte varför jag tänkte så, men de gjorde jag. Tycker än idag det är fruktansvärt orättvist att det ska vara så o jag önskar alla hade det lika lätt.
Ja, kanske ligger där inne en liten gosse :) det visar sig på rul den 23/1, om h*n vill visa könet såklart. Medt rädd att nåt ska vara fel o inte alls vara som det ska, bara för jag mår oförskämt bra :(