GrönTröja skrev 2014-12-09 16:23:32 följande:
Vad spännande. Då skiljer det en vecka för dig och mig :) Villa dit lite tidigare men det fanns så dåligt med tider. Men känns som en evighet till dess :p Men tiden kommer nog gå fort! Hoppas på det iaf! :)
Jag börjar äntligen se en liten liten bula på magen. Vill gärna att sen växer lite till jul så man kan visa den :)
Jag tror det lutar mer åt att jag vill ha en flicka. Men samtidigt så skulle det vara bra med en pojk först, och en flicka senare så pojken kan stå upp/vara en trygghet för tjejen lixom. Sambon tror det är en pojk, likaså min vän. Tror nästan det jag med faktiskt :)
Vad tror du att ditt är och vad "hoppas" du på? :)
Ja spännande med ul :) jag har BF 18e juni, när är du beräknad? :)
Åh vad mysigt med en liten kula! Själv bär jag extrakilon sen innan så det kommer nog ta ett tag innan bebismagen gör sig synlig på mig ;)
Jag hoppas på en pojke faktiskt :) blir glad sålänge h*n är frisk, så det spelar ingen roll egentligen, men fick jag välja så skulle det få bli en liten gosse :) men alla säger tjej, så jag vet inte. Min magkänsla säger tös med så vi får se :) just nu håller jag bara tummarna för att där inne enbart ligger EN och inte fler haha ;)