Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Hoppar in här!
Jag och min sambo skall börja försöka i juni/sent maj och förhoppningsvis få barn tidigast i mars 2016. :D
Vad är det som gör att ni vill ha barn tidigast mars? :)
Hoppar in här!
Jag och min sambo skall börja försöka i juni/sent maj och förhoppningsvis få barn tidigast i mars 2016. :D
Det kommer gå bra Ztardust, kämpigt men bra :) skriv av dig när det känns jobbigt, eller skrik i en kudde som jag brukade göra förr då saker var jobbiga, haha. Det här fixar du :)
Hur går det för er andra som följt tråden innan? Har ni plussat än? :)
Kram på er alla gamla som nya :)
Högsta hoppet på en dag var visst 0.41
Någon här som kan förklara varför min temp är cp? ^^
Jag kan ingenting alls om att tempa, så jag ska väl int svara egentligen haha.
Men hoppas du fått svar på varför den är sådär :)
Nä, jag har aldrig tempat o hållt koll eftersom vi gav det ett försök bara :/ kanske kan du fråga någon på mvc eller vårdcentralen?
Hur går det med dieten o så annars? :)
WTF!? fick besked nu att mina senaste tester inte visade på PCOS, men hade tydligen ändå blåsor i äggstockarna.. Alla hormonhalter var normala helt plötsligt, vad fan hände? Ska på återbesök om 4 månader och se hur allt ser ut då, hur kan det vara såhär? Jag fattar ingenting, tror fan jag är alien.. Är det PCO jag har om man har blåsor men inte hormonrubbning? Eller är det samma sak?! Om jag inte har PCOS, vart fan är min mens? På fredag är den 4 veckor sen.. Nu fick jag miljoner frågetecken. Vet till 100% att jag inte har ägglossning pga alltid negativa test.
svenska.yle.fi/artikel/2010/05/03/pco-och-pcos-polycystiska-ovarier-och-polycystiskt-ovariesyndrom
www.fertilitetsguiden.com/genetik/pco.php
Läs dom där! :)
Jag hade en annan bra sida sparad förut. Men hittade inte den.