LovelyD skrev 2014-10-23 12:24:06 följande:
Frallanz:
Hur mår du? Blödning är normalt, hoppas du njutee av graviditeten.
Jag testade i tisdags morgon och inget plus! :/ Fortfarande ingen mens och inga symtomen att den är på gång. Fråga är när ska jag testa igen? :)
Jag njuter för fullt just nu, lite strul runtom med annat som gör att jag oroar mig för annat, men just graviditeten är okej :) jag mår toppen och mår inte illa konstant, mår illa när jag är hungrig så det är okej.
Jag har ingen aning om när du bör testa igen, men är du låghormonare så kan det ta ett tag innan plusset visas :) gör ett test hos en BM mottagning?
GrönTröja skrev 2014-10-23 15:34:52 följande:
Skönt att höra. Jag önskar att det var så för mig med. Men det håller i sig än och är mer färgat nu än innan. Samt så har jag lite ont på vänster sida, vid äggstocken. Hoppas inte att det är något. Börjar svida när jag kissar med. Så kanske hat åkt på en urinvägsinfekton? Får ta upp det med BM på onsdag. Hon borde ju kunna kolla det där.
Ja, det kanske kan vara en urinvägsinfektion. Jag läste på en annan tråd att det var en som hade blödningar, som berodde på en svampinfektion?
Har ingen aning, men ta upp det med din BM det första du gör så att dem kan testa och ta en titt på dig och bebis :)
Håll oss uppdaterad!