Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Du kommer få dina barn, det tror jag! :) klart man vill ha den där gravditeten, med humörsvängningar som innebär skratt i ena sekuden för att sen sitta och gråta åt att det snöar ;) haha. Du kommer snart ha ett pyre i magen!
Loke tycker jag definitivt du ska spara :) det är ett jättehäftigt namn, så det låter kanon! Sen får man ju som sagt se vad den lille är för typ när hen dyker ut :)
Ja, det är ju inte smärtrritt att föda skulle jag tro. Men så värt det om där kmr ut en frisk bebis :) bebis kämpar lika mkt som en själv så man är ju inte ensam. Nej, planerat snitt är väl rätt smidigt gjort men det är just det där med läkningen och smärtan efteråt när man inte får lyfta o så som är jobbig har jag hört. Jag har ingenting emot kejsarsnitt, skulle mer än gärna prova det om de bad mig men jag vill ändå ha smärtan innan bebis kommer och sen kunna vara på benen snabbt :) nu är ju många som snittas på benen snabbt med, o det är ju inte alla som är pigga och utan smärta efter en vaginal förlossningen heller men du förstår hur jag menar :)
Jo, vi planerar 3 barn, så man får väl hoppas på iallafall en av varje :) har fina namn till båda så man håller ju tummarna!
Hade det inte varit värt det skulle nog alla ta kejsarsnitt andra födelsen, och mamma gjorde alla tre vaginalt och säger att hon skulle kunna gå igenom fler, så såå dåligt kan det inte vara ;p har läst skräckhistorier om båda tyvärr, vilket inte var det smartaste kanske.. Men vi får lita på förlossningens personal när det väl kommer att dom gör sitt bästa :) jag hoppas din förlossning blir som du vill ha den :D jag hoppas vi båda är som syrrans väninna, hon var på benen 30min efter förlossningen och frågade om hon fick fara hem för hon mådde prima, hennes mamma som var med under förlossningen bad henne att sova så hon själv fick vila lite :)