• Bebben84

Bf Maj 2015

Anonym skrev 2014-09-13 11:47:36 följande:
     måste fråga hur känns växtvärk? när jag har ont tänker jag på missfall direkt. 
    Det känns antingen som mensvärk eller som träningsvärk som drar lite i magen. Kan göra olika ont.
  • Bebben84
    wassan skrev 2014-09-13 12:36:40 följande:

å det var jag haha detta är så jobbigt man glömmer markera 

hur mår ni idag?

Jag känner mig väldigt yr och åksjuk så fort jag åker bil. Lätt illamående också men inget som inte går att hantera. Tycker kvällsmagen är det jobbigaste just nu. Den spänner och gör ont. Ska äta middag hos svärföräldrarna ikväll så det blir att sätta på sig den pösigaste tröjan man har :).

Hur mår du? Hur mår ni andra? Hur mår du kära granne Bullen? :)
  • Bebben84
    Anonym skrev 2014-09-13 13:58:28 följande:
    åh vad jobbigt  jag vet att det snart är min tur med alla dessa symtom. 
     ja det får du göra eller en lång scarf som bara hänger
    när tänker ni berätta?

jag mår lite illa bara och är trött som bara den 
    Ja får köra på någon sån variant :)

Vi vill berätta efter VUL vi ska göra den 1 okt. Vill se att hjärtat pickar. Hans mamma fyller år den 5:E så vi tänkte avslöja det då :). Men mina bästa vänner vet och min lillebror vet.

Ni då? Eller har ni redan berättat?
  • Bebben84
    wassan skrev 2014-09-13 15:52:56 följande:

åh mitt hjärta blöder ;( 
    jag blöder ska åka in nu Gråter

Va? Men nej :(. Hoppas innerligt att det är något ofarligt :(
  • Bebben84
    Anonym skrev 2014-09-13 14:47:27 följande:
    vad roligt, 1 okt åh inte så jätte mycket kvar ju 
    känns som att jag är den enda som inte har något vul bokad 

jag vill också se ett litet pyre innan vi berättar.
    vi tänker vänta så länge som möjligt. Inte till familjen men allmänheten
    mina nära vänner kommer få reda på de lite senare men vissa är så negativa till att vi ändå försöker trots alla MF och att vi liksom inte ger upp och bara låter det vara tills kroppen själv vill 
    så länge vi själva är nöjda det är huvudsaken.
    Nä är knappt 3 veckor kvar men man vill ju se nu nu nu att allt är ok. Ska du boka nåt VUL?
  • Bebben84
    wassan skrev 2014-09-13 17:05:11 följande:

Det gick snabbt missfall på G snälla gud hjälp mig ;( hur skall jag klara av detta?
    mina tårar sprutar åt alla möjliga håll ;( 

skall inte förstöra för gruppen men jag önskar er andra all lycka verkligen från botten av mitt hjärta<3 jag kommer följa er 

kram 

Fy vad orättvist :(. Jag finner inga ord :( stor kram till er <3
  • Bebben84
    rosahelikopter skrev 2014-09-13 21:04:58 följande:

Får jag fråga hur eran molvärk känns? Är det som mensvärk? Tidigare graviditeter har jag för mig att jag hade som mensvärk.

Denna gång har jag mer som en ilande/brännande/pirrande känsla precis innanför blygdbenet och även på sidorna om det, sen drar det liksom utåt mot ljumskarna. Men ingenting i mitten av magen liksom. Kan det vara den berömda molvärken som alla pratar om eller är det något helt annat? Är det någon annan som känner igen sig?

Jag har exakt samma! Är väl ligamenten vad jag läst. Fullt normalt :).
  • Bebben84
    Lollipoppan skrev 2014-09-13 21:17:25 följande:

Såhär svullen är jag på e.m. Är v 7 (6+5) !! phpHQWWod54289.jpg

Här är jag morgon vs kväll. Endast 4+1 (V5)
  • Bebben84
    Lollipoppan skrev 2014-09-13 21:31:05 följande:

smile2.gif hur ska det sluta! Vet inte varför min bild blev uppochner

Var likadant med min dotter för 9 år sedan. Då blev jag jättestor fort men sen växte jag inget mer och hade knappt mammakläder. Hoppas på en repris haha!
  • Bebben84
    Bullen11 skrev 2014-09-14 06:25:37 följande:
    Jo tack grannen mår bra! :) Gick på stan igår med några kompisar och sedan åt vi på restaurang, oh herregud så uppsvälld magen blev!! Och sååå trött i kroppen, idag måste jag nog vila... hur mår du? Trivs du bra i dina mammatajts? :) *lite avis, får nog plocka fram mina gamla snart*
    Härligt :).

Känner igen det där med uppsvälld mage :D. Gör nästan ont när den trycker på så. Du gör rätt i att vila! Lyssna på kroppen!

Jag mår bra. Igår kände jag mig väldigt yr och lätt illamående. När jag åkte bil igår kändes det som jag var på grönan och åkte karuseller haha! Sen var jag tvungen att sova mitt på dagen för att orka. Men växvärken är sparsam. Känner av den lite kort 3-4 ggr per dag kanske. Sen inget mer. Så sjukt orolig :(. Känner du dig nojjig eller är du ganska avslappnad inför det hela?

Blev inga mammatights btw :). Jag köpte ett par vanliga i större storlek som får duga ett par veckor :)
Svar på tråden Bf Maj 2015