Bf Maj 2015
igår blev vi man och hustru samtidigt som dottern låg och mös i magen!! MAGISKT ??
igår blev vi man och hustru samtidigt som dottern låg och mös i magen!! MAGISKT ??
Tack alla!! <3
Superfina bilder!! Tänkte oxå gå iväg och fota.. ????
Vad roligt det är att läsa förlossningssnack.. Tänk att det inte var längesen som vi diskuterade första spakar, RUL, kub och missfallsoron.. Och nu är det inte långt kvar till de första av oss visar upp sina ärtor.. ????.
V 30+5
Jag tycker det är jättelååååååäng tid kvar :/
Hej!
Jag har nu i två dagar i rad haft sån otrolig aktivitet i magen så jag nästan blir tokig. Jag hade min första (som jag tror) sammandragning i fredags och nu ikväll och även igår kväll så känner jag mig jätte hård och spänd över hela magen. Aktiviteten hos bebisen borde ju egentligen bara vara skön så jag vet att allt är okej och att den lever o sådär, men det är nonstop i timmar och det blir lixom jobbigt på något vis. Någon annan som har lika dant? Eller någon som vet vad det kan bero på? Är det vanligt? Är den i en aktiv period nu kanske?
Vill bara uppdatera er alla om att jag inatt födde en liten son på 2850 g och 49 cm lång. Född i vecka 35 men jätteduktig att äta och alla värden ser finemang ut än så länge :) förlossningen tog 3 intensiva timmar. / lyckligast på jorden
Grattis till bebisen kissemiss! :)
Tack alla! Vi mår bra men lite trötta.. Och han är bedårande! Kan inte sluta titta på honom! <3