Bf Maj 2015
Plussade idag på bim efter snart 2 års försök:) har 3 missfall i och 1 års fertilitetsutredning i bagaget så hoppas att den lille vill stanna kvar denna gång! 24 år från Göteborg beräknad förlossning blir ungefär 15/5
Plussade idag på bim efter snart 2 års försök:) har 3 missfall i och 1 års fertilitetsutredning i bagaget så hoppas att den lille vill stanna kvar denna gång! 24 år från Göteborg beräknad förlossning blir ungefär 15/5
Är det någon här som kontaktat MVC ännu?
I vilken vecka fick ni isf inskrivningstid?
Kommer inte ihåg när man gjorde det förra graviditeten men enl. FLs sida står det att man bör göra det i v6 som jag är i nu.. Hur tänker ni andra?
är så dum som åker och köper nya test när jag plussade med cb digital i torsdags på bim+1 "gravid 1-2". Tog ett RFSU nu som blev såhär svagt 4 dagar efter bim :( nån som har erfarenhet av dessa test? Orkar inte få ett missfall till :( borde ju vara mkt starkare nu....
Är det någon här som också tar progesteron? Vore skoj att jämföra lite symptom. Nackdelen med att ta progesteron är att det är svårt att veta om man har symptom från graviditeten eller om det bara är biverkningar av progesteronet..
Ni kan radera mitt namn ur gruppen.. Fått mitt fjärde missfall på raken .. Lycka till alla andra!
Usch vad tradigt för er som fått mf håller tummarna för att det går bättre nästa gång!
En dum fråga kanske, men hur märker man att man fått mf?