Inlägg från: Tussigullan |Visa alla inlägg
  • Tussigullan

Fler som planerar barn 2015?

Jag är 23, redan slutat med mina piller..jag tänker som.så att blir det så blir det..inte riktigt säker på var killen står egentligen, han har barn sen innan. Men sist så verkade han inte bry sig om skydd iaf så vi får väl se, kanske tom är en groda i magen redan, såvida inte.mensen kommer idag typ...men annars skulle det vara mysigt med bebis 2015 :)

• Tussigullan

Enligt kalender skulle jag ha äl den nionde..men jag kände aldrig av den som jag brukar göra..testade aldrig heller..så får jag mens imorgon så vet jag att det funkade som det skulle i alla fall. Blev mys den tionde på kvällen så visst kan det finnas en chans..speciellt nu när jag inte vet när jag hade äl denna gången. Får vänta o se helt enkelt men har molat lite milt sen några dagar tillbaka så tror att mensen är på g ändå...men isf får man se till att få till det i november haha.

• Tussigullan

Frustrerad...
    Trodde jag skulle ha min äl den nionde men kände den aldrig och testade inte heller...Skulle haft mens den 23e, och den har ännu inte kommit. Så antingen är jag gravid, eller så hade jag ägglossning och nu utebliven mens...eller så kommer det en mens snart, för har läst att man har mens även om man inte haft ägglossning...så..nu är jag frustrerad. Gjort ett test idag, men det visar ingenting, ska idag isf vara i v 4+5, är det isf för tidigt? Någon som visat negativt i denna vecka men plussat senare? Så man kan behålla hoppet uppe, haha

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?