Inlägg från: corran |Visa alla inlägg
  • corran

BF MAJ 2015

Testade med digitalt test på bim-3 och fick 1-2 veckor..är på bim + 3 idag pch funderar på att testa. Tror ni det bprde stå 2-3 nu?

En del av mig är ju faktiskt orolig att det är mf på g så vorde riktigt skönt att se om det slått över till 2-3 veckor!

• corran
    Kissemiss skrev 2014-09-01 16:04:51 följande:

Hej hej!

Jag har BF 10 maj enligt någon sida på nätet. Gravidvecka 5 (4+0) idag och jag känner typ ingenting? Börjar tro att graviditetstestet var en dröm :P Känner liite som mensvärk bara.. Är det normalt?

Har också runt den 10e maj (mina appar säger olika) en säger 7e en nnan säger 10e :)

Känner inte heller så mycket förutom mensvärken till och från :) 
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-01 22:02:58 följande:

Hur är dina blödningar nu? Mina har forsatt under dagen, liten mängd. Nu när jag gick på toa var det mer mörkrött och mer som kom när jag torkade mig. Usch detta är s jobbigt. Trotts att man läser överallt att detta är mycket vanligt så blir man ju sjukt orolig. Ringde äveh mödravården idag. Dom sa samma sak "när det är så tidigt så är det vanligt, du BÖR inte vara orolig"

Inge förändring bara rosa/beige på pappret.. inga mängder.
    Förstår verkligen din oro! Hur mår du annars, ont eller så? Kram 
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-02 05:20:07 följande:

Jag har inte ont eller så. Skulle fått mens i fredags. Tänk om alla stickor jag kissat på har visat fel. Den 18 september ska vi till min gyn. Jag har ju som sagt pco så har fått hjälp med hormoner. Längtar verkligen dit, då skall vi göra ett ultraljud

Skulle också ha fått mensen i fredags! Skönt att få göra ett vul och se så allt såtr rätt till!! :) Håller tummarna för det! Hur är dina blödningar idag?
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-02 11:13:41 följande:

Jag blöder lite fortfarande. Kontaktade min läkare, men han säger att han inte kunde se något så här tidigt. Han ville att jag gör ett gravtest om en vecka. Nu har jag inte blödigt på 2 timmar, alltid något :)

Nä det är väl först runt v 7 som hjärtat ska börja slå! 
    Va bra! Hoppas det fortsätter så! :)
  • corran
    Elsta skrev 2014-09-02 16:28:22 följande:

Hej alla glada! Jag heter Elise och är 24 år. Pulsade idag och kommer ha Bf 7 Maj enligt appen :p har en dotter på 1 år och 9 månader och en fästman på 27 år. Vi bor i ett hus i Norrtälje. Ser fram emot den här resan igen :)

Här är det också bf 7e maj :) har en son som jsut fyllt 1 år!
    Hur mår du? :)
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-03 09:19:27 följande:

Vad söt du är som tänker på mig :)efter klockan 9.00 på morgonen igår så kom det pyttelite som kom. Imorse var det inget böid i trosskyddet, däremot när jag torkade mig. Har helt klart gått ner. Nästan säker på att det "bara var en blödning". Har inte haft ont, och inga klumpar har kommit. Ser fortfarande ljust på framtiden. Hur går det för dig?

Va skönt att höra!! :) 
    Inte kommit något sen igår vid lunchtid så det känns bra här också :)
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-03 10:19:58 följande:

Bara för att jag sa så började jag blöda igen. Blir galen !!

Åh så typiskt! Men det är fortfarande inga mängder eller?
  • corran

Jätteroligt med en fb grupp, vill gärna var med! Är dock osäker...jag gick med i den som är för alla som väntar barn 2015 och då kom det upp som förslag för mina vänner och det stod på deras flöde att jag gått med i den gruppen...lagomt roligt då man ville ha graviditeten hemlig. Som tur är så sa en vän det till mig så då gick jag ur innan några han se det. 

Undrar om det blir samma om jag går med i denna grupp?? Nån som vet? 

Svar på tråden BF MAJ 2015