BF MAJ 2015
Jag vill också hoppa in här! Plussade igår och har BF 10 maj. Är 29 (fyller 30 om en månad) och har ett barn på 2,5 år. :)
Jag vill också hoppa in här! Plussade igår och har BF 10 maj. Är 29 (fyller 30 om en månad) och har ett barn på 2,5 år. :)
Är det verkligen normalt att må illa såhär tidigt i graviditeten? Minns inte att det var såhär med sonen. Är liksom konstant illamående och eftersom jag är förkyld så hostar jag rätt mycket och varje gång jag hostar är jag på väg att spy. =\
Nån mer som redan mår illa?
Hoppas också in :) BF 7 maj.
Har en son som är född i april 2012 sedan innan.
Är 28 om 2 veckor :)
Har ni mycket växtvärk redan? Jag är bara i v 3+5 och har sån sjuk mensvärk till och från!! Antar att det är väktvärk, det stårlar ända ut i benen ibland..
Grattis Troyanen!! Alltid kul när nån som kämpat lite extra får sitt efterlängtade plus! :)
Hur går det idag Corran?
Nån som är 35+ och ska göra kub-test? Eller oavsett ålder, nån som ska göra kub-test?
Kan tillägga att jag är fullständigt livrädd för att få tvillingar. Och skulle det vara tvillingar så vill jag hellre veta det redan i vecka 13 än vänta till RUL i vecka 19, för att hinna bearbeta det ordentligt! =)
Jag vill också vara med i Facebook-gruppen! :) Om den är hemlig dvs så inte alla mina vänner och bekanta ser.
Jag har fått inbjudan till gruppen och ansökt men får inget svar om att jag fått komma in!