Inlägg från: Acire94 |Visa alla inlägg
  • Acire94

BF MAJ 2015

Hej!
    Plussade precis med digital test på bim+14 (jag har lutealfas på 10 dagar så visste att den var sen) :D Har försökt i 6 månader och fått ett missfall i v.5 så är överlycklig men kommer nog vara nervös varenda gång jag går på toan så det inte kommer något blod ;)

Det är första barnet och jag är nyss fyllda 20 :)

• Acire94

Jag bokade tid idag skulle haft bim den 20e :) Fick tid redan nu i veckan och sedan i vecka 12! Men är nervös över att det inte ska vara något där inne så hade tänkt att fråga efter ett VUL innan v.12 (fick ett tidigt mf i maj).

• Acire94

Jag har haft mycket molvärk i några dagar! Det gör lite ont och sen känner jag inget och sen gick det så i vågor:) jag springer och kissar rätt ofta också! Och litr huvudvärk på det:)

• Acire94
    H@llon skrev 2014-08-28 14:51:14 följande:

Hej alla! Jag fyller snart 30 och igår tog jag mod till mig och gjorde ett gravtest (var rädd för att bli besviken). Är i vecka 5 (4+5) =D Har mått illa i tre dagar och haft något som känns som mensvärk i 8 dagar. Värken gör mig lite orolig men har läst att det är helt normalt. Någon som är i samma sits?

Jag har också haft otrolig mensvärk i nästan en vecka nu! Är på 5+1 idag :) Har inte ens kunnat gå till jobbet men enligt bm var det helt normalt (hade första mötet idag). Får ta alvedon när det gör som ondast för det går lite i vågor, men man ska ju inte ta för många så man får ju stå ut en del :P
  • Acire94
    corran skrev 2014-08-28 19:50:04 följande:

Har ni mycket växtvärk redan? Jag är bara i v 3+5 och har sån sjuk mensvärk till och från!! Antar att det är väktvärk, det stårlar ända ut i benen ibland..

Jag med! Måste till och med ta värktabletter...5+1 här :)
  • Acire94

Hej på er, vill inte skrämmas eller så...men igår skrev jag att jag hade ordentlig mensvärk, igår kväll fick jag åka in till sjukhuset och jag blev inlaggd. De vet inte vad det är än, hoppas verkligen bebisen är kvar för jag har ju inte blödit....kram på er!

• Acire94
    Missk37 skrev 2014-09-01 19:57:02 följande:

Vaknade upp och hade ont i livmodern idag? Växtvärk eller? Vaknade av de så det var därför jag reagera

Vill inte skrämma dig (vet inte hur ont du hade), men jag åkte in till akuten förra veckan och fick reda på att jag hade en cysta på ena äggstocken. Det är inte farligt men kan göra ont! De försvinner ofta av sig självt men om du får skitont så tycker jag du ska kolla upp det!
  • Acire94
    frufur skrev 2014-11-05 06:39:25 följande:

Väntar också bebis i maj 7:e :) Finns det någon Facebook grupp? :)

Skriv din mail så bjuder jag in :)
  • Acire94

Det kommer en inbjudan till era mail-adresser (de jag fått). Kolla även skräppost :)

• Acire94
    frufur skrev 2014-11-08 06:36:38 följande:

Har inte fått någon inbjudan på mailen? :/ vill gärna haka på fb gruppen ju :)

Jag har bjudit in dig :o Har du kollat i skräppost?
Svar på tråden BF MAJ 2015