Inlägg från: YztiC |Visa alla inlägg
  • YztiC

BF MAJ 2015

Hejsan! hoppar in här!
    BIM imorgon och BF 4 maj ca. Gick in i vecka 5 idag! Plussade 4 dagar innan beräknad mens!
    hade precis påbörjat utredning om barnlöshet och skulle starta min första kur med pergotime nu efter denna mensen! Det räckte alltså förmodligen med en spolning :)

• YztiC

Gick in i vecka 6 idag! (5+0) känns fortfarande så himla overkligt, har ju försökt i 1,5 år.
    Enda känningen jag har är otroligt ont i brösten, riktigt ont!
    Hur tidigt tror ni att man kan be om UL? Vill bara se att något verkligen är där.

• YztiC
    NenaShebelle skrev 2014-09-02 10:09:42 följande:
    Nu vet jag inte var du bor. Men jag har valt en privat (barnmorskegruppen, Gbg) och får göra ett ul vid inskrivning nu på måndag (vet ej vilken vecka jag är i, någonstans mellan 6-8). Detta till en kostnad av 200:-

Sedan kanske du kan be om detta ändå i ditt fall då ni faktiskt försökt så länge, förståeligt att ni
    är pirriga och nervösa. Grattis förresten!
    Jag bor nära Borås! Det finns en privat här i närheten men vill helst inte till honom ^^
    Jag skall till barnmorskan nästa vecka den 11 så skall se om hon kan försöka fixa ett UL åt mig. Hoppas hoppas.
  • YztiC
    Josefine0811 skrev 2014-09-02 10:07:34 följande:

Va roligt jag är också 5+0 Idag :) Jag har tid för tidigt UL den 25 september.

Åh vad roligt, hur gick du till då och varför vill du ha det?=)
  • YztiC
    fantasifull skrev 2014-09-04 09:44:56 följande:

Jag hittar inte heller någon inbjudan :p kan jag lägga till någon person för att komma med den vägen?

Kolla mejlen! jag fick den dit!
  • YztiC
    Serahjay skrev 2014-09-05 03:22:10 följande:

Har inte fått nån inbjudan :(

Du är ju inbjuden står det :)
  • YztiC
    charchar skrev 2014-09-06 07:23:14 följande:

Hoppar gärna in här. Väntar mitt första barn som är beräknad att komma 10 maj 2015. Har vetat i fem dagar nu och det känns både helt normalt och galet på samma gång. Mådde uruselt under dagarna runt BIM men nu känns illamåendet mer hanterbart. Spännande det här=)

Grattis! Vill du med i hemliga facebook gruppen Majmammor 2015?=)

• YztiC
    Serahjay skrev 2014-09-08 12:29:43 följande:

nu sitter jag här på kk och väntar med 100 andra på att få träffa läkare. ringde först och då ville dom inte träffa mig tills jag berätta att förra graviditeten slutade i en MA. hoppas det inte tar allt för många timmar.

Hur går det med dig?
Svar på tråden BF MAJ 2015