Fått reda på att han rökt på ett tag..
Jag skulle vilja säga dig att du är en klok mamma som reagerat så starkt på hans rökande. Rädda dig själv och ert barn och var tydlig mot honom att gränsen är nådd. Då får han själv avgöra om han ska rädda sig själv eller inte. Det fanns ju en anledning till att han slutade en gång i tiden. Han kommer nog bli påmind om detta när han ser konsekvensen idag.
Det är jättetråkigt att detta har hänt och såklart är du besviken och arg. Jag hoppas att det kommer att lösa dig för er. Stå kvar i ditt beslut om att det ska vara drogfritt hemma. Barn och missbruk hör inte ihop!
Tack ska du ha! Jag vet att det inte är någon idé egentligen. Det är många missbrukare i denna tråd som verkar behöva hjälp med sitt droganvändande. Särskilt anonym (??) , stora bekymmer har skapats i den skallen . Herregud vad tvistad verklighetssyn.
Jag står kvar i mitt beslut om ett drogfritt hem till mina barn. Är jag en så hemsk kvinna som berövar han sin frihet, så off you go! Ta din frihet mannen och hoppas det är värt det!